katılıyorum hepside itici hadise aşırı standart , Cara Delevingne erkek gibi o kaşları zaten beni öldürüyor , Nina Dobrev hiç yıkanmamış kezban kızlara benziyor, adriana limanın ağzını sevmiyorum her renkli gözlü olanları güzel diye nitelendiriyorlar benimde gözlerim renkli ama normalim yani, tuğba büyüküstünde normal insan evladı :D
Ya su zaten Cara Delevingnei beğenmelerini hiç anlamıyorum güzellik yok ki. Adriana Lima bakire oldugu için biraz degerliydi e simdi o da yok. gercekten erkekler tuhaf.
Tuba Büyüküstün çok güzel bir kadın bence ama diğerleri konusunda haklısın.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
senin bakış açın bu ama tüm olarak bakınca bütün olarak güzeller bacak gögüs popo saç vs yüz eller vs. ve tavırları olsun hareketleri kibar oldukça zarifler etkileyiciler. byüz olarak çok aşırı denli güzellik denmese bile güzeller yani. yolda geçen çoğu kızı sollarrlar güzellikleri
Tuba büyüküstün ve Adriana Lima'ya katılmıyorum ikside fazlasıyla güzel bence. Hadise'ye katılıyorum. Birde Fahriye evcen var son zamanalrda fazlasıyl abartılan aslında gayet sıradan olan.
Cara nın doğal farklı bir güzelliği var. Yoksa diğerleri normal insanlar gibi, çokta üstün özellikleri yok. herkeste olabilen mavi göz ya da dik bir burun onları diğerlerinden üstün ya da güzel kılmıyor. Sonucta bunlardan bir tane yok
kıskançlık ediyorsun da adrianayı tüm dünya beğenmiş sen beğenmesen nolcak sen kimsin ve tuba büyük üstün o kısa saçlarla bile güzel olmayı becerebiliyor sen kısaltta senide görelim bikere
Adriana kusursuz, Tugba gercekten mükemmel.. Karsında gulumsedıgınde inanamıyorsun bu kadar güzel dogal ve gülen gözleri olduguna. Haksızlık yapmayın bence.
Yani Cansu dereye güzel dedin ya kusura bakma zevksiz bir kadın olduğunu düşünüyorum 😊😊 onlar ortalama güzelliği geç çirkin grubuna giriyorlar emin ol😊
güzeliğin göreceli olduğunda hem fikiriz. Ancak bu güzellikleri belirli insan toplulukları abartıyosa haketmişlerdir bence. Ama hadise konusunda haklısın. Nina ya laf etmek biraz ağır kaçmış sanki.
Sayfamda gelmiş geçmiş en güzel kadınlar veya yeşilçam ve yeni nesil ünlülerle ilgili paylaşımlar var. Herhalde sadece bu listeye kinim olacak diye bir şey çok saçma bu listedekilerin standartlığı açık. Bence sen fazla kekosun.
Ona bakarsan dilan çiçek deniz ve amber heard da bana göre yukaridakilerden güzel değil. Hatta hiç güzel değil dilan deniz filan. Çeneleri filan çok tuhaf. Yani güzellik görecelidir böyle bir bence paylaşman saçma olmus