İlk olarak Fahriye Evcen ile başlamak istedim. Gördüğünüz üzre güzel oyuncumuzun makyajsız hali de bir o kadar çekici.
Makyajlı hali de bir o kadar güzel tabi.
2- Neslihan Atagül
Kara sevda dizisinin Nihan'ı olarak da bilinen Neslihan Atagül makyajsız haliyle de bir o kadar sevimli değil mi?
Hazır Neslihan Atagül'den bahsetmişken şu konuya da değinmek istiyorum.
Geçtiğimiz günlerde dünya evine giren Burak Özçivit ve Fahriye Evcen çiftimizin düğününde Fahriye Evcen'in giydiği gelinlik çok konuşuldu. Evet Neslihan Atagül'ün gelinliğinin tıpa tıp aynısı fakat bazı değişiklikler var ve Neslihan Atagül'ü taklit ettiğini de hiç sanmıyorum. Fahriye beğenmiş ve bu gelinliği diktirmek istemiştir. Neslihan Atagül'ün imalı röportajı çoğu kişiyi hayal kırıklığına uğrattı.
3- Adriana Lima
Adriana Lima; bu kadının makyajsız hali makyajlı haline göre kat kat daha güzel ve doğal değil mi sizce de?
Bu da makyajlı hali. Bence Adriana Lima makyajsız haliyle daha güzel bir kadın.
4- Miranda Kerr
Bence Miranda'nın makyaj yapmaya ihtiyacı yok. Sağ tarafta gördüğünüz gibi güzel olsa da tüm doğallığını kaybedip yapmacık bir hal almış. Sizce de öyle değil mi?
5- Tuba Büyüküstün
Tuba Büyüküstün; sen niye makyaj yapıyorsun ki zaten... Makyaj malzemesi bile almamalı bence öyle değil mi?
6- Ayça Ayşin Turan
Gördüğünüz üzre Ayça makyajsız haliyle daha havalı bir kadın.
Olağan üstü bir baby face'e sahip. Sanki anasının karnından yeni çıkmış pürüzsüz bir cilde sahip!
Not:
Doğal haliyle de güzel olan binlerce kadın var. Ben sizinle sadece bu kadarını paylaşabildim, affedin. Size bunu göstererek bir ders vermek istedim; eğer pürüzsüz bir cilde sahipseniz, cildinizi makyaj malzemeleri kullanarak bozmayın, çünkü; pürüzsüz bir cilt doğal haliyle kat kat daha güzeldir...
Makyajsız Halinin Makyajlı Halinden Daha Güzel Olduğunu Kanıtlayan Ünlüler
Bu kadınlar makyajsızken de güzel kadınlar, ona diyeceğim bir şey yok ama şu gösterdiğin fotoğrafların hiçbirinde "0 makyaj" olduklarını sanmıyorum. Çoğunda yine de ten ürünü ve renksiz kaş jelleri vs. vardır gibime geliyor. Neslihan Atagül-Fahriye Evcen gelinlik muhabbetine gelecek olursak... Fahriye taklit edebilecek karakterde bir kız. Neslihan Atagül'ün röportajı gayet yerinde, bence. Kız konuşmamış bile sadece asaletini konuşturup bakışlarıyla her şeyi anlatmış. Ayrıca medyada sürekli "en yakın arkadaşın" olarak gösterilen kişinin senin düğününe geçerli bir mazareti olmadan gelmemesi üstüne bir de bu hareketini görürsen ne desen haklı olursun, bana kalırsa.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
gelinlik olayında "beğenmiş diktirmiş olmadığı" birkaç gün önce ortaya çıktı. fahriye evcen düşünden sonra krizlere girmiş ve gelinliği diken tasarımcıyla kavga etmiş. bence kendi dikkatsizliğinin kurbanı oldu. insan kim ne giymiş bir bakmaz mı yaa.. hele de neslihanla arası bu kadar kötüyken ve sürekli onu taklit ettiği iddia edilirken. bence fahriye'nin ikinci gelinliği çok çok daha güzeldi. makyajsız hepsi normal ve duru, olması gerektiği gibi... estetiksiz halleriyle kıyaslasan o zaman buralar yıkılırdı :D
Yürü git! makyajsız daa guzelmis, tanıyamadım cogunu, köy yanar deli taranir, kızların çoğu deli zaten
1
1 Yorumla
Bence diyen
+1 yıl
düzgün konuş! makyajsız daha güzel çünkü hem suratları pürüzsüz hem de doğal halleri önemli olan makyaj değil bakımdır ve gayette bakımlı kadınlar.. Özellikle seçtim
@Ousujdjd cilt bakımı yaptırsın, saçlarının kırıkları ya da boyasız tarafı olmasın, manikür pedikür düzenli yaptırıyor olsun, eğilasyon derdi olmasın ağdaysa ağda traşsa traş ama yapsın, bıyıklı, sakallı kaçlar fırlamış olmamalı temiz olmalı kısacası yağlı saç terli bir vücut olmasın bunu hiç bir makyaj ya da parfüm kapatmaz
@Ousujdjd akne siyah nokta gibi ciddi sorunları yoksa bir kadının en azından evde yapılabilen çok maskeler var onları yapsın. Herkes yüz yıkama jeli tonik nemlendirici kullanmalı olmadı tonik yerine Gülsuyu ile silebilir cildini nemlendirici yerine hafif vazelin sürebilir göz kenarı ve dudak kenarına sürmeden. Ama ciddi sorunlar varsa bir cilt uzmanına güzellik salonuna gitsin.
Hepsinin makyajlı hali daha güzel. Ama aşırı makyaja karşıyız tabii ki :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bu kızların hepsi zaten boya küpü. yoksa suratlarına kimse bakmaz ve hepsi ev de kalmış kız kurusu olurlar. boya ve badana ile kendilerini sıvıyorlar. oysa ki güneş balçıkla sıvanmaz.
miranda haricinde hepsi iğrenç ne güzeli şsmvşsöşdöşvşxşv
0
1 Yorumla
Bence diyen
+1 yıl
güzelden kastım suratlarının pürüzsüz yani sivilcesiz yarasız beresiz olması, bir kadının pürüzsüz bir surata sahip olupta makyaj yapması amelelikten başka bişey değildir.
evet daha güzeller ama makyajsız halleriyle normalde sivilceli siyah noktalı veya onun gibi yaralı bereli suratları olanlar var bunlar öyle değil hatta çoğu kızın yüzü pürüzsüz yani güzellikten kastım pürüzsüz bir cilde sahip olmaları :)
En İyi Cevaplar