AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Benceyi yazan arkadaş İbrahim Tatlısesi yakışıklı buluyor sanırım
Medya pazarlama tiplerden nefret ediyorum benim görüşümden sanane!
Benim yorumumdan sana ne o zaman?
Liseli_arzu ahahshsh 😂😂😂
Ya 1 Sie go ba bay 😃 Bu modellerin 1 kısmı Best world de 1. olmuş , diğerleri de ilk üçe girmiş insanlar. Olgunlastikca ve yaşlandıkça daha itici olmuş olabilirler o ayrı konu da , Sana nasıl 1 İnsan çekici geliyo onu anlamadım 😆
O yarışmaları ciddi'li ye mı alıyorsun? Çok komiksin 😂Ne çirkin kızlar kazanıyor, oyunculuk geçmişin varsa torpillisin Zaten! Ya bu listedekiler Efemine! Erkeklik namına bişey yok! Bakılcak güzel yüzleri yok meymenetsiz hepsi, kızlar tepkisi göstermezken siz hayırdır? Biseksüel durumlar var mı?
Nişanlıyım ben abisi saçmalama 😃 Best of Turkey bile 4000 kişi arasından seçiliyor Birde dünyayı düşün bakalım 😃 Yüzbinlerce modelin arasında seçilmiş insanlara çirkin demek çok mantıklı gerçekten 😉
Ya saçmalama, Miss Turkey işte basit torpil bunlar Oyunculuk geçmişi olduğu için! Hatta Serenay Sarıkaya 2. ci seçildi Akıllı bir gazeteci Abimiz buna anlam vermedi ve kesinlikle torpil olduğunu söyledi! Madem bu kadar yakışıklı bu adamlar Hollywood neden kapılarını açıyor hiç birine? Dünya diyorsun! Ayrıca nişanlı olman biseksüel olmana engel değil var bişey sende.
Yok dedim Sana ben lezbiyenim taaam mi !!
Bence ülkede yakışıklı erkek yok 😏
peki senin beğendiğin bir tip nasıl çok merak ettim ondan sonra yapacağım yorumumu?
Medya'nın pazarladığı herkesi beğenmek zorunda mıyız? Medya i*ti olmuşsunuz farkında değilsiniz Gidiyorlar Nerde Çirkin kezban ünlü var Senelerce Poh pohluyorlar, Övgünün dibine vuruyorlar artık herkesin böyle düşünmesi için zulüm yapıyorlar resmen Ben Türk kadın oyuncularının bir tanesini beğenmem, hepsi çirkin ama bunu söylediğim de kezban, Kekoo tipler tarafından kıskanç ilan ediliyorum biseksüelim ben, biseksüel! Çekici bulduğum kadini, sonuna kadar överim Siz den rica Dünyayı takip edin Medya'nın algi operasyonlarina gelmeyin!
bencede türkiyede güzel kadın göremiyorum ben çekici olarak yaniii bu düşüncene katılıyorum..
tamamda yiğidi öldür hakkını yeme yanii emin ol erkeklerin bayanlar kadar burnu yükseklerde değil özellikle burada paylaştığın ünlüler bence son derece uysal kişiler bir tarafları kalkık değil yanii ama bayan ünlüler resmen para ve kibir abidesi...
magazin medyası ile uzaktan yakından ilgim olmaz izlememde takipte etmem umrumda olmaz medyaa... olmuşssunuz diyeceğine bir sor ondan sonra cevabını al ön yargılarından sıyrıl..
bu arada görüntü olarak beğendiğin bir tip cevabını alamadım..
heee bak saygı duyarım görüşüne o ayrı..
Bak bende Türk kızlarının küçük görüp, Yabanci kadınları üstün görün erkekleri hiç sevmem, hatta sevmeyi bırak nefret ederim.😊 Çevremde sokakta Aşırı güzel, çekici Türk kızları görüyorum hayran olduğum arkadaşlarım var. Yanlış anladın beni lafı karıştırıp, Yine Türk kadınlarını Aşağıladın demek istediğim Sokakta onca Güzellik abidesi Türk kızı varken, Medya çirkin kızları ekrana çıkartıp güzel algısı oluşturuyor kızdığım o!
anladım seni yanlış anlamadım türk kızlarını aşağılamıyorum medyann poh pohladığı tipler güzel gösteriliyor evet dışarıda çok güzel kızlar var sadece popüler değiller o kadar hepsi bu
beğenmiyosan defolabilirsin başka ülkeye brad pitt?
@lookalive bak okumadan etmeden cahilce yorumlar yapma burada 2 kişi konuşurkende atlama defolup gidecek biri varsa buradan oda sensin sana bir şey söylenmeden yorumlara atlama...
sana mı sorcaktım nereye ne yazıcağımı? :D
@lookalive evet seninle ilgili bir konu değil bu.
çok zekice tamam canım konuşmam emrin olur
Reklamın iyisi kötüsü olmaz dedi ve Türkiye'nin yakışıklı olarak adlandırdığı tüm erkekleri ezdı.
Herkes aynı düşünmek zorunda mı? Medya pazarlama tipleri Beğenmiyorum k. bakmayın! Erkekte Asillik, Karizma ararım ben gerisi hikaye
Heh işte aradığım kilit soru post sahibinden geldi... Aynen öyle herkes aynı düşünmek zorunda değil sen başkaları gibi düşünmek zorunda değilsin ancak onlar da senin gibi düşünmek zorunda değil bu yüzden bir şey paylaştığında herkesin fikrine saygı duymalısın tatlım 😉
na h yakışıklı değil :D
Bana göre değil, sana göre öyle olabilir.
yorumu sana göre yapmadım zaten kendime göre yaptım
İnsan kimi severse o daha yakışıklı ve güzeldir
Çok doğru.
Çarpılacaksın tövbe de 😂😂
Bunu kız dese anlarım da erkeğin demesi tuaf ne bilim garip geliyor 😑
Bayagı b*kunu çıkarmışsın 😂 kiminle evlisin ya da evleneceksin merak ediyorum. Türkiye'de yakışıklı kalmadı ashshsh😂
Koskoca Türkiye de tek adam bunlar haklısın!
Aynen😁
Bir iki kişi hariç ben de öyle düşünüyorum.
zevkler tartışılmaz
Emeğine sağlık, burak ozcivit hariç bence.
Bende sana katılıyorum
tolgahan sarıtaş oğlum o
Kenan Mirmirşeyi bence
Eline sağlık göreceli bir durum.
İkisi hariç diğerleri yakışıklı.
Barış Arduç bende sevmiyorum.
İticiler... ve kibirli
Tüm ünlüleri koymuşsun yakışıklı hiç mi yok 😂😂😂
Türkiye de yok 😂😂Bak Murat Yıldırım, Yusuf çim aşırı beğeniyorum, Adamlar da, Adam görüntüsü var Çekici, hoş lar. Yabancıların hepsi Yakışıklı, çekici zaten tipsiz bulmak çok zor.
off kızım senin derdin ne ya yabancıların hepsi yakışıklıymış tamam çık git o zaman ülkeden bul yabancı birini
@lookalive Ben Yabacı Hollywood yıldızlarını kastediyorum, Yani hangisine bakıp tipsiz diyebilirsin? Ben açık ve net hepsine bakınca imreniyorum! Ama tercihim Türk erkeği her zaman! Ne demişler yerli malı yurdun malı. Türk erkek oyunculari hiç beğenmiyorum.
Öyle diyorsan öyledir
Genel anlamda haklısın.
2 tanesi dışında haklisin.
eee türkiyede kim kaldı :D
Haklısın Koca Türkiye de tek adam bunlar başka yok! Nasıl bir kafa yapısı bu ya 😑😏
Bence Türkiye'de 3 yakışıklı var 1. Furkan Andıç 2. Şükrü Özyıldız 3. sü bana kalsın
Tarık akan tek yakışıklı gelmiş geçmiş büyük usta
Kıvanç hariç diğerlerinde çok haklısın..
Göreceli olduğu için bir şey diyecemiyeceğim
Biz abartmaya bayılan bir halkız :D
Guzel bir bence olmus
Emeğine sağlık güzel olmuşş
Kesinlikle
Burak yakışıklıdır ya
Kıvanç yakışıklı sadece
ilgi alanım dışında :)
Barış arduç hariç haklısın
guzelik gireceli kvram zati
helal olsun neslin tükenmesin lütfen :D
Bize böyle aşıladılar 😎
Burak özçivit dışında çoğu bana da itici geliyo
Kıçımın kenarları bir tanesi gel dese ayağınız kıçınıza vura vura gidersiniz, sırf dikkat çekmek için yazılan yazılara bayılıyorum :)
Ya siz gibi kezban değilim tatlım, Erkeğin iyisi den anlarlarım 😊
Katiliyorum.. Sana!
bunları beğenmiyosan kimi beğeniyosun merak ettim
Koskoca Dünya Ve Evrende tek Adam bunlar mı? Ne saçma yorumlar yapıyorsunuz ya!
Sana göre yakışıklı kimler var
Matt damon, Brad Pitt, George clooney, Steven strait, Murat Yıldırım, Yusuf çim bu yakışıklı bulduğum ünlü isimler. Herkesin beğendi erkeği beğenmek zorunda mıyım?
Guzel bir bencce olmuş
emeginize saglik
en yakışıklı benim konu kilit
hic birini sevmiyorum
Katılıyorum
kenan 1 numara dıgerlerı dogru olabılır
Mehmet günsür dışındakilere katılıyorum
Hepsi iyi hoş da burak ozcivit yakışıklı
bence hepsi çirkin
Siddetle haklisin
kıvanç tatlıtuğ hariç diyelim
Çarpılacaksınız.
ehhhh işte fena değiller :))))))
Haklısın.
Hepsi tiksinç
Emeğine sağlık
hepsi boylu poslu ya ondan
Kişiden kişiye değişir aslında.