bak benim baba mesleğim profesyonel fotoğraf reklam ve medya. en az 20 yılım var. Bunun yanında annem yılların kız yurdu yöneticisi... Sana kampüslerden makyajsız öyle kızlar toplarım ki... otobüs otobüs Barbara kim lan?
Makyaj bir kadin icin bakimdir aliskanliktir guzelliktir eger barbaranin yaptigi makyaji normal bir kiz yapsa 2 yilda yaslanir barbaranin verdigi pozlari turk manken verse bacım derler o yuzden turkiyede oyle biri yok serenayida anadan dogma soyalim barbaraya 1000 basar
makyaj bakım değildir. makyaj tamamen imajdır. Bizdeki makyaj algısı Ortadoğu işidir. Abartılı ve yanlıştır. kızların burada yazdıkları ve ömür boyu uğraşacakları şeylerin kaynağı makyajdır. Aynı zamanda dediğin bir anlamda doğru bizde yabancı hayranlığı var
Barbara pavlin kıskanıyor seni bizim aylin Varlığın salgılatıyor vücuduma envai adrenalin Vallahi en Nazife teyze geçen gün yaptırdı insülin Ben seni çok ama çok seviyorum Barbara Pavlin
Hakikaten yaa ne abarttılar bu kadını. Buna gelene kadar neler var. Bana hiç çekici gelmiyo. Gigi Hadid ve Kendall Jener gerçeği varken hele. Kaldı ki bu kadın o seviyede bile değil kesinlikle.
Ever gayet güzel. Yüzü çok tatlı, buraya eklediğin fotolarında birçoğu makyajsız. Kadın bunları kendi kanamadan paylaşabiliyor. Birçok manken bunu yapamaz
Güzel kadın ama çok daha güzelleri vardır Resmen dünyanın en güzel kızı muamelesi yapanlar var buna bence görmediğimiz bisürü aşırı güzel kız var onun İçin bence barbara abartılıyor
tamam fahriye de güzel kadın bende beğeniyorum fakat bu kızında hakkını yememek lazım şimdi yiğidi öldür hakkını yeme demişler sen niye karalama kampanyası yapıyosun :)
Guzelligine bisey demiyorum erkekler yere goge sigdiramiyolar turkiyede bu kadinalaf bile soyleyemezsin erkekler linc eder bence serenayda oyle pozlar verse cok daha guzel
En İyi Cevaplar