
Siz film izlerken IMDb puanını göz önünde bulunduruyor musunuz?

Film zevkine güvenmediğim bir arkadaşımın bana orada oy kullandığını söylediğinden beri çok kaale almıyorum. Onun kafada kim bilir kaç kişi vermiştir diyorum. Herkesin zevki bir değil.
1 puanlık filmide izlemem ama 5 puanlık bile güzel filmler çıkabiliyor bazen. Sırf politik ya da seksist meseleler için bazı filmler gereksiz yüceltilip alçaltılabiliyor.
Çok iplemiyorum ımdbyi
Beni ilgilendirmiyor cunku ordaki kitle beni yansitmiyor...
Hep uyusuk filmleri yuksek puanliyolar genel de aciyosun 8.1 felan uykun geliyor yan komsunun hayatiyla ayni film...
evet dikkat ediyorum hatta yuksek olmayinca izlemiyorum alishkanlik haline geldi amma bazen yuksek olsada izlemiyorum Allahım kendim kendimi cozemiyorum
Imdb puanı en gerçekçi olani. Bu yüzden farkli platform ya da yorumlarda kafa karıştırmadan puana göre seçiyorum filmi.
Cevap
19Cevap
Star warsın son filmine 7.4 vermişler 😒 paralı köpekleri siteye salmış Disney denen velet firması. Eski güvenilirliği yok
Çok önemli. Imdb puanına her daim bakarım bir filmi izlemeden önce.
Acikcasi one göre açıp izlerim instisnalar var elbet
Güzel filmlerin puanı genelde yüksek olur. Önemli bir kriter.
Imdb si çok iyi olmasa bile kendisi çok başarılı olan filmler var bence 🙂
Beğendiğim çoğu filmin IMDb puanı yüksekti aynı kafadayız sanki oylayanlarla ondan önemli
önem veririm. Film secerken buradaki puanları muhakkak göz önünde bulundururum.
La casa de papel 9.7 imdb si var ama ben izlemiyorum onun yerine imdbsi 5.6 olan bir film izledim daha güzel bence ayrıca la casa de papel ispanyolcaydı sanırım darphane yani para basılan yer demek ve dizidede darphane soyuyolar ki darphaneler çok yüklü miktarda para bulundurmaz mesela 100 bin tl basar bankaya gönderir o yüzden darphanenin araçlarına saldırı yapılmaz bankadan bankaya giden zırhlı araçlara saldırılır sebebi zırhlı araçlarda taşınan herşey önemlidir
@takıntısız_adam zaten dizide 1 haftadan fazla bir süre icerde kalip para basip seri numaralarini da degistirerek o parayi alip kaciyorlar. Dizi bunu konu aliyor, girip soyup cikmiyorlar yani.
Bende diyorumki darphame günde 100.000 tl bassa 1 haftada 700.000 tl yapar adamlar banka aracıyla 5 ile 10 milyon arası taşıyolar gidip arabalara saldırsalar 10 araba çalsalar 5 milyondan 50 milyon yapar 10 kişi yapsalar 5 kişi ölse 10 milyon kişi başı kalan para buda aklını kullanabilen biri için iyi bir para
@takıntısız_adam iyi ama buradaki kacis planlari gibi trafikteki kacis planlari bu kadar kusursuz olmaz? Onceden her seyin planini yaptilar, defalarca trafikte 5 araca saldirip kacmak ne kadar kolay olabilir? Mobesesi var, sivil polisi var. Ayrica sonucta binlerce farkli soygun planlanabilir, onlar da lokasyondan ve plana uygunlugundan bunu planliyorlar. Öte yandan araclardaki paralarin seri numaralari belli fakat dizide paralari basarken seri numaralarini degistiriyorlar boylece o paranin takip edilmesi de mumkun olmuyor vs vs
Basit bir örnek bir banka düşün girişi bariyer dolu önce maksimum yüklü kamyon önde arkasında da 2 jip düşün kamyon koç başı yani bariyerleri yıkıp gircek jipler kasa açılmazsa zorla açmak için kullanılcak jiplerin içeri dalacan kapıdan paraları dolduracan jiplere kapıdan çıkıcan araçları alkol döküp yakıcan benzin izleri silmeyebilir çünkü yaktıktan bir 20 dakka sonra denize atıcan paraları bikaç ay saklayacan ve aylık 1000 tl den fazla bankaya yatırmican bikaç bankada hesabın olcak her ay 5000 tl sadece bankalara yatacak faize vercen gidip ev dükkan felan alcan kiraydı derken zenginde olursun buda benim 2-3 dakikalık planım keşke bende flimde oynasaymışım
En az 6.5 falan olmalı o kadar zaman ayırıyoruz bari boşa gitmesin.
5 altını izlemem
Çok kötü puanlamalardan da iyi filmler çıkıyor haksızlık etmeyin
Bir önemi yok benim için. Enes Batur'un filmine bile belirli bir puan verilmişken olamaz da zaten.
Bazen gereksiz şişirilmiş puanlara denk geliyorum doğrusu.
Bakarım ama benim için asıl önemli olan fragmandır.
link işime yarar bence :D çok izlemeiğim film varmış :)
Önem vermem. İlk önem verdiğim; yönetmen ve oyunculardır.
çok önemli puanı 6 dan az olan filmleri izlemem. 2-3 kere izledim ve onlarda da pişman oldum.
En başta IMDP puanına dikkat ediyorum filmin puanlanması önemli benim için
Daha çok yönetmen ve oyuncuların kim olduğuna baksam da film seçerken ımdb puanı da etkili oluyor
Bulundurmam milletin beğenmedigi filimleri ben beğeniyorum onların begendiklerinide ben begeniyor degisiyor insana göre
Mesela enes batur diye bir genç arkadaşımız var oda sineme filmi çıkarmış imdb 10 üzerinden 2,4 puan aldı bence daha az almayı hak ediyordu
Benim için önemli ama kült filmler var izledikçe imdb puanı yerin dibine batsın diyorum
Genelde puana bakarak izliyorum.
Benim için önemli olan filmin konusu.
Filmi ona göre izliyorum genelde
Baya önemli 6 nin altindaysa izlemem
Konusunu beğendiysem şans tanırım.
Açıkçası umurumda değil.
Konusu önemli benim için
One :D
:D :D Hımm
Kısaca filmin izlenme beğenme oranı gibi bişey kalite oranı oteldeki 3-4-5 yıldız muhabbeti
Önmli ya düşük filmler kötü genlde
Önemli. Ama yorumlarida göz önünde bulunduruyorum.
Hiç dikkat etmiyorum 😃
çok önemli 7.5 üzeri olmalı
%10 kdjdks
Puanı yüksek olanları izlemeyi tercih ediyorum
Hiç ilgilenmedim
Hyr bakmıyorum bile
Dikkat etmiyorum hiç
Önemsiz hiç bakmam.
Hiç önemi yok
Dikkat etmiyorum
Hic onemli değil
Önemsiz
Önemi çok
önemlii
Önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar