
Evet, önemli
Hayır, dikkat etmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Film izlemeden önce mutlaka imdb puanına bakarım. Bazen izlemekten vazgeçtiğim oluyor ama çok güzel olup imdb puanı düşük filmlere rastladığım da çok oldu. Bu yüzden baksam bile fikrimi etkilemiyor.
Önemli değil benim için. Bugün ımdb puanı yüksek bi film açtım ama 20. dakikasında kapattım, sonunu bile merak etmedim nedense beni sarmadı şahsen. Geçen gece ise ımdb puanı 6 küsür bi film izledim o da aksine çok sardı, sonuna kadar büyük bi heyecanla izledim beklentimin üstünde çıktı diyebilirim. Imdb puanından ziyade yorumlara dikkat ediyorum ben, genelde yorumlardaki görüşlerle benim görüşlerim uyuşuyor.
Bazen bazı filmleri izleme havan olur. Bende öyle en azından. Yazın Harry Potter izleyemiyorum mesela ben. Seven yani 7 için mutlaka yağmurlu bir hava istiyorum. Yazın hobbit izleyemem. Ve çocukluğumu özlemeden batman izleyemem. Esaretin bedelini yağmurlu hava demiş miydim :)
Benim için imdb puanı seçimi çok da önemli değil.. ben bir filmi sevdiysem her türlü izlerim zaten.. önemli olan senaryosu oyunculuk ya da konusu.. devam filmiyse zaten kaçınılmaz olarak mutlaka izlerim.
Cevap
34Cevap
Benim için önemli değil. Muhakkak yine bakarım IMDb puanına ama konusu, oyuncuları vs ilgimi çektiyse izlerim. Zaten kötü bir film ise ilk yarım saatinde anlarsın. Öyle bir durumda izlemeyi bırakırım.
imdb puanları izleyiciler tarafından verilen puanlardır
benim sevdiğim bir filmi bir başkası sevmeyebilir ve - puan vermiş olabilir
herkes filmi sevecek ve + puan verecek diye bir kaide yoktur
imdb puanları yanıltıcı bir etkendir
Eskiden önem verirdim ama gerçekten bazen öyle filmler var ki hak ettiği puanı almıyor ben o yüzden merak uyandıran filmlerin konusuna bakıyorum önce eğer hoşuma giderse açıp izliyorum.
7 altı izlemiyorum. Önemli o yüzden.
Ha, izlersem de arkadaşlarla öyle eski filmleri izleriz 7 altı.
Evet önemli. Puana bakarım, yorumları ve eleştirileri okurum, zamanımı harcamaya değer mi değmez mi karar verir sonra izlerim…
Hayır pek de önemli değildir benim için, benim için filmin kalitesi hikayesi senaryosu ve aksiyonu önemlidir
Önemlidir bir film nerden baksan 2 saat calıyor hayatımızdan kaliteli olmasını isterim izledigim filmin, puanı da kalitesini belirler.
Konusuna bakarım puan ilgilendirmez çokta çünkü güzellik göreceli kavram milyonlara güzel gelen, ağlatan ya da düşündüren bir film bende bir etki yapmayabilir
Hakkında bir fikir oluşmadıysa bakarım ama benim için kriter değil.
Simdilerde IMDb aşırı politik ve tutarsız oldu başka movie rate sitelerinden kıyaslama da yaparım
Evet önemli. Ama bazen Imdb puanına bakmadan izlediklerini oluyor.
*izlediklerim
Sadece fragmanı izlerim. Benim hoşuma gittiyse tamamdır. Imdb'nin benim için zerre önemi yok.
Güzellik göreceli olduğu için kendim karar vermeyi tercih ederim.
Imdb puanı bence her sey değil disney Atatürkü koymadı ama imdbsi yüksek
Genelde dikkat ederim, puan kötü olsa dahi, ilgimi çeken bir konu ise yine de izlerim
Yani biraz önem veririm evet, yorumlara da bakarım.
Bakarım ama baz almam izlemeye göz sikince vazgeçmem
Önemli IMDb 7 ve üzeri filmler izliyorum bazen İMDb puanı düşük olan filmler IMDb puanı yüksek filmlerden daha kaliteli olabiliyor ama genel olarak onemli
Beğenilip beğenilmemesini umursamam benim için komik ve duygusal olması yeter
Ben oyuncu kadrosuna bakar filme dalarım.
Evet, dikkat ederim
IMDb puanından ziyade konusu da önemli.
Puanına göre izliyorum.
Bir önemi yok ama yine de bakıyorum...
bakıp öyle izlerim
Dikkate alırım
önemli. konusu iyi ise şans veririm
Evet, önem veririm.
Evet genelde izliyceksem ona bakarım
O kriterde olmayıp içine işleyen filmler oldu..
Evet, dikkat ediyorum buna.
Hayır önemli değil.
Fragman önemli ya fragman beni sarsın yeter.
hiç dikkat etmem
Konusu ilgimi çektiyse izlerim sadece
Benim için değil
o nedir
Önemli
ama bazen yanıltıyor
Hayır dikkat etmem
Hayır
hayır önemli değil
evet önemli
çok önemli
Evet, önemli
Pek dikkat etmiyorum
Evet önemli oluyor
Yoo yo
Evet önemli
Dikkat etmiyom
Hayır
Önemli değil
Pek önemli değil.
Önemli
Dikkat etmem
Hiç önemli değil
Hayır değil
hayır, dikkat etmem
Hayır bakmam bile
Çok önemli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?