
Merhabalar..
Yeliz Yeşilmen, kocası Ali Uğur Akbaş'a doğum günü sürprizi olarak yatağına kahvaltı götürüp İnstagramda paylaşarak doğum gününü kutlamış ama büyük tepkiler almış... Ve niye tepki gösteriyorsunuz "Atlet Türk erkeğinin üniforması dır" deyivermiş..
Gelelim sadede. Neresinden tutsa elimizde kalan bir mevzu. Yeliz Yeşilmen in bir şey yapmadan bu şekilde gündemde olması rahatsız edici.. Artık insanların bu kadar özelini paylaşması rahatsız edici..
Amma Velakin atletli kocada çok rahatsız edici.. Rahatsızlık verici olan "Atlet" mi, Ali bey mi, "Hepsi" o da ayrı bir konu..
Sizce de "Atlet Türk erkeğinin üniforması" mıdır.. ( Çizgili pijamayıda unutmamak lazım :) )
Atlet giyen erkeğe bakışınız nedir? Siz giyer misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar