Öyle bir çapkın, 'womanizer' bakışlar.. Sakalsız yakışıklı olunabileceğinin kanıtı gibi duran yüzü, çapkın gülüşü.. Çok Çok klibi zaten çok güzel. Zaten şu kumsaldakı fotoğrafında 'popo' kısmına hiç değinmiyorum.. Bana Türkçe pop dinletebilen nadir insanlardan..
Kızlar bu Edis sizce de çok çok yakışıklı değil mi?
Lan bazen denk geliyorum kızlara bizim 40 yıllık abaza Türk erkekleri bile kadınlara böyle yavşamamıştır :D adam suratlarına işese fantezi niyetine sevinir yurdum kezbanları :D
En İyi Cevaplar