Kızlar bu Edis sizce de çok çok yakışıklı değil mi?

Öyle bir çapkın, 'womanizer' bakışlar.. Sakalsız yakışıklı olunabileceğinin kanıtı gibi duran yüzü, çapkın gülüşü.. Çok Çok klibi zaten çok güzel. Zaten şu kumsaldakı fotoğrafında 'popo' kısmına hiç değinmiyorum.. Bana Türkçe pop dinletebilen nadir insanlardan..
Kızlar bu Edis sizce de çok çok yakışıklı değil mi?


Kızlar bu Edis sizce de çok çok yakışıklı değil mi?
Kızlar bu Edis sizce de çok çok yakışıklı değil mi?
Cevapla