Anne babalar çocuklarını seviyorlarsa ve onlara fiziksel ya da ruhsal açıdan zarar vermek istemiyorlarsa tam aksine onları dudaklarından öpmemeleri gerekir.
Çocukları dudağından öpmek; onların bağışıklık sistemi zayıf olduğu için çabuk hastalanmalarına, çocuğun kötü niyetli kişilerin taciz, istismar ve hatta tecavüzüne karşı kendisini koruyamamasına, çocuğun cinsel kimlik karmaşası yaşamasına ve bebeklik-çocukluk döneminde dudaktan öpülen çocuğun ergenlik ve yetişkinlik döneminde gelişimsel, sosyal, duygusal sorunlar yaşamasına neden olmaktadır. Ben doğru bulmuyorum..💫72 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler görüş için
En İyi Cevaplar
Türkiye de insanlar çocuklarını öpmüyor ki hiç öpmüyor. Çocuğumu istediğim gibi severim. Daha çok şey söylemek istiyorum ama at gözlüğü takan insanların saçma yorumlarını duymak görmek istemiyorum
00 Yorumla
+1 yılMahremiyet, küçük yaşta öğretilir çocuklara..
Art ve kötü niyetli insanları kavraması için çocukların dokulmaması gereken yerlerini öğretmeli ebeveynler..
Ki kötü niyetli insanlardan “alarm” gibi kaçsınlar..
Şimdi bu bilgiye rağmen, ebeveyn olarak çocuklara bu mahremiyeti öğretmek şöyle dursun, tam aksine ödüllendirircesine dudağından öpmek, poposuna vurmak, yedi sülaleye çocuklarının pipisini göstermek; mahremiyet bırakmaz..
Geleceğin sapıkları ve iffetsizlerine ön ayak olunur..
#Vesselam20 Yorumla
+1 yılBu görüntü kimin hosuna gidiyorsa o ensesttir. Net. 🤮
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
+1 yılÖpüşmek insanlığın sevgisini en iyi en içten şekilde kendini ifade edebilme şeklidir.
Bazen iki aşık öpüşür
Bnazen anne ile evlatları bazen de baba ile evlatları. Ancak dudağa öpücük kondurmak bir anne ile babanın her zaman tercih edebileceği bir sevgi biçimi olmadığı da bir gercek. Ama dolu dolu sevgi pıtırcıgı olunan anlarda öpücük kondurmanın (kondurmak, kondurmak) hic bir sakıncası yoktur ! ancak bu fotoğrafta bir öpücük kondurmaktan ziyade daha uzun daha samimi daha süregelen bir öpüş tarzı görüyorum. Bu ebeveyn evlat için uygun, olan öpüşme biçimi değil.11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın. Aynı fikirdeyim. Sanki uzun bir öpüşme gibi.
+1 yıl4-5 yaştan sonra dudaktan öpmenin doğru olmadığını düşünüyorum. O yaştan itibaren çocuklarda algı değişiyor. Kendilerini keşfedip çevreye karşı gözlemleme ve sorgulama mekanizmaları gelişiyor. Bu nedenle bunun da bir yaş sınırı olmalı diye düşünüyorum.
315 Yorumla- +1 yıl
Anne misin?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Öpüyo musun dudaktan?
- +1 yıl
Öpüyordum ama bıraktım 1-2 senedir artık babası da ben de öpmüyoruz.
- +1 yıl
Kaç yaşında ki?
- +1 yıl
7 yaşında
- +1 yıl
Öpsen öpersin aslında. Bu kız da 8 yaşındaymış
- +1 yıl
Yahu sürekli öpmek yanlış olur. Çocuklar televizyonda, tablette yeyişkin bir erkekle kadının öpüşme sahnelerine rastlayınca sorguluyorlar ve onların neden öyle öptüklerini merak ediyorlar. O noktada mantıklı bir cevap veremiyor insan. Anne ve babalar bazen birbirlerini öyle severler diye cevap veriyorum mesela o zaman biz de öyle öpelim diyor çocuk 😂😂 işin içinden çıkamıyorsun. En doğrusu o konuda net bir çizgi çekmek oluyor.
- +1 yıl
Senin çocuk küçük daha öpsen öpülür. Dediklerini anladım ama. :)
- +1 yıl
Küçük ama cin gibi valla yaşa bakma ;)
- +1 yıl
Valla şanslı senin gibi annesi olduğu için.
- +1 yıl
Hangi açıdan?
- +1 yıl
Anlayışlısın baksana. Tatlı bir annesin
- +1 yıl
Teşekkür ederim bence de şanslı ahahaha
- +1 yıl
Kesinlikle güzel anne.
+1 yılBende doğru bulmayanlardanım bu öpücük konusunu özellikle de günümüzde ne yazık ki sık sık duyduğumuz çocuk istismar haberlerinden sonra. Çocuk bunun iyi niyetli bir sevgi gösterisi olduğunu düşünüp yabancı birine karşı böyle bir eylemde kendini koruyamayabilir ya da ailesine anlatmayabilir çünkü 'normal' görür. Çocuklar kadar aileler de bilinçlenmeli bazı konularda.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın.
+1 yılBence çok hoş bir davranış, ilk sevgilimiz babamız değil midir zaten? Anne öperse sorun yoksa babanın öpmesi de sorunlu karşılanmamalıdır. Böyle şeyleri ayıplayacağınıza dönün de kendi hayatınızdaki yanlışları düzeltin. Zira kimsenin hayatı kusursuz değildir :)
61 Yorumla- +1 yıl
Güzel görüş.
Adamlar da her bok normal bu ülke de nefret ettiğim her şey bu ülkelerden gelen gelenekler yok eş değiştirme, yok anal, yok işemeli sıçmalı fantaziler, yok ayak yalama felan hep bu ve milletinden özenilen şeyler... Eşcinselliğin bile %70 i bunların yaşam tarzlarını benimseyen insanlar sayesinde ülke de bu kadar konuşulur oldu...
Yanlış buluyorum bebekken öpersin tamam da kızın büyüyor mk bu adam karısını bir skerken foto atmadı zaten...32 YorumlaDudaktan öpüşmüyor sadece öpücük konduruyor ve babası onun buna normal veya anormal diyecek yetkinlige sahip olduğumu düşünmüyorum şu an ama bence burada abartacak birşey yok
41 Yorumla- +1 yıl
Gözleri kapalı ya.
+1 yılYorumlara bakın aileleri tarafından sevgi verilmemiş sevgiyi sadece maddiyat sanan insanların yorumları mı bunlar çok sığ düşünceler olduğuna inanıyorum bunları aşmazsak aklımıza direk fesatlık cinsellik gelirse sorun bizdedir açıkçası kendinizi sorgulayın
20 YorumlaHayır bulmuyorum. Oğlumu dudağından öpmem demek bu durumu sıradan ve normal birşey gibi algılamasına sebebiyet verir. Birisi öpmek istediğinde ya da birisini oğlum öpmek istediğinde bunun doğru ve normal birşey olduğunu düşünür ve sorunlar çıkmasına yol açar.
20 Yorumla
+1 yılBeynim dondu, yorum yapacaktım lakin @Lovegood nickli arkadasimizin yaptiğı yorumu okuyunca sadece ona katılıyorum demekten başka bir sey yapmamam gerektiğini fark ettim. Saygılar.
32 Yorumla- +1 yıl
Öyle güzel açıklamış ki.
- +1 yıl
Kesinlikle, ilave edeceğim sadece bu yönde yapılan davranışlara bu tarz ebeveynlere öfkeli birkaç cümlemdir.
+1 yılBende küçük kuzenlerimi bebek olanları tabi öpüyorum bazen. Sonucta o da babası yani bana cok yanlış gelmiyor. Karısıyla sevgilisiyle opustugu gibi opmemistir zaten.
23 Yorumla- +1 yıl
Uzun öpüşmediyse sorun yok.
- +1 yıl
Ya zaten oyle bir şey yaptığını düşünmüyorum. Ufak bir öpücük kondurursun ya oyle opmustur.
- +1 yıl
Gözleri kapalı ya ikisinin de ondan dedim.
Çok çok çok çok çok YANLIŞŞŞŞ!! Buu nedir nasıl bir sevgi göstergesi bir insana kendi kızını dudağından öptürebilir. Bunu bizden de yapanlar var. Anne baba çocuğunun 15-16 yaşına kadar kopyası olarak yetişir. Anne babasını örnek alır. Doğru bir şey yapmadığınız zaman öğrettiğiniz şeyler yarın büyük sonuçlar ile karşınıza çıkar.
20 Yorumla
+1 yılHayır doğru bulmuyorum bu onun küçük dünyasında normalleşir ve büyüyünce de bu eylemi herhangi biriyle normal karşılayıp gerçekleştirebilir. Bunun özel olduğunu bilmeli.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın.
Yetiştiğimiz ortama göre sanırım bu değişiyor. Bazı ülkelerde bu sıradan bazı ülkelerde ise bu idam sebebidir. Bilmiyorum sanırım her şey ülkelerin kültürü geleneği göreneğiyle göreceli kavram değiştiriyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Belirsiz.
+1 yılHayır doğru bulmuyorum. Bunu psikologlarda söylüyor yanlış olduğunu. bir yerde okumuştum bununla ilgili bir makale de.
22 Yorumla- +1 yıl
Görüş için teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
Arada severken şapur şupur öperken yüzünü gözünü öpüyoruz çocuklarımızın ama doğru bulmuyorum çokta abartılmaması lazım.
21 Yorumla- +1 yıl
Kısa normal.
+1 yılDoğru bulmuyorum babası olarak masumane bir öpücük olabilir buna sözümüz yok ama dudak özel bölgedir ne annenin ne de babanın öpmemesi gerekir
21 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız.
+1 yılşu adam öpülmezmi be, şaka bir yana yanlış buluyorum
31 Yorumla- +1 yıl
Genç kızlar öpmek ister de kızı da istiyor sanırım.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani şu yorumları okudum da bir çok sığır yanlış bulmuş bende babamla arada öpücük konduruyoruz bu tamamen içten bir sevgi sizin sapıkça fikirleriniz devre dışı kalıyor
31 Yorumla- +1 yıl
Ama burda uzun öpüşüyolar gibi ya.
+1 yılBu masum değil , bana göre evet baba kız arasında çizgi olmalı sonuçta bazı çocuklar için ileri derecede zarar veriyor..
33 Yorumla- +1 yıl
Sanki uzun öpüşmüşler değil mi
- +1 yıl
Saniyelikte olsa olmamalı !
Babalarıyla ilişkiye girmek istiyen çocuklar var babalarına aşık ama farlı bir sevgiyle bağlanan kızlar var bunların önünü açmak gerekmiyor - +1 yıl
Haklısın.
Bu yetiştirilme tarzı ve kültürel hususlara göre farklılık gösterir. Şöyle bir düşününce belirli bir yaşa kadar sorun teşkil etmez diye düşünüyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Evet uzun olmadıkça sorun yok gibi.
- +1 yıl
Öpücük kondurma değilde uzun uzun öpüşme gibi.
- +1 yıl
Bende öyle söyledim.
YANLIŞ. Özel bir yer dudak mesafe olması gereken bir bölge. Sevgilimizle kocamızla öpüşüyoruz öpüşürken bişeyler hissediyoruz, yanlış bir yönlendirme kesinlikle.
40 Yorumla
+1 yılKendi çocuğunu öpmesi doğal ama çocuğun gelişimi adına öpülmemesi daha doğru. Helede bu kadar büyükse
11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
+1 yıl1 saniye bil olsa eyw da ben sevgilimi bole opuyom la😂
22 Yorumla- +1 yıl
Abartmışlar biraz ☺️
- +1 yıl
Süpeer
Baba kız olarak doğru bulmuyorum baba kızın arası hep bir mesafeli olmalı
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler görüşün için.
Bence yanlış sonuçta o sınırı bilmeli psikolojik bir gerçeklik var ebeveyn aşkını çıkarabilir çünkü zaten bilimsel olarak ilk aşkımız ebeveyn aşkı ama büyüdükçe değişiyor
30 Yorumla
+1 yılKesinlikle doğru bulmuyorum çocuklara mahrem yerleri öğretilmeli. Annesi babası masumane bir şekilde öpmüş olsa bile çocuk bunu normal sanacak ve bir yabancı öptüğün de hiç bir tepki vermeyecek son derece mide bulandırıcı.
10 YorumlaKendinize gelince herkes kendine baksın kimsenin bir şey söylemeye karışmaya hakkı yok ama bu adam kızını dudağın öptü diye sorun oluyor dönünde önce kendinize bakın doğru veya yanlış tepki almış acaba hangi ülkeden tepki aldı onu çok merak ediyorum
10 Yorumla
+1 yılYani bence yapılmaması gereken bir hareket. Tepki toplaması çok normal.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür görüş için.
Ufak olsa belki bence o bile yanlış ama cidden Beckham gibi bir idol insana yakışmamıç
15 Yorumla- +1 yıl
Kız 8-9 yaşında gibi.
- +1 yıl
Anladım 8-9 olunca ayıp olur diyorsun.
- +1 yıl
Ben bişey demedim sadece fikrini sordum sakin ol.
+1 yılSaçmalık ya böyle bişeyin nası doğru olmasını bekliyosunuz
24 Yorumla- +1 yıl
Kimse beklemiyor doğru olmasını.
- +1 yıl
Yok beklemiyor beklemesin de zaten ben doğru buluyo musunuz sorusuna istinaden dedim onu 🤦♂️
- +1 yıl
Tepkiniz nedir anlamında sordum.
- +1 yıl
Valla dediğim gibi ama buna verilecek tepki bulamıyorum resmen ahlâk dışı, seviyesizlik, utanmazlık şerefsizlik!!
Gizli Üye(25-29)+1 yılS. kseydi de şaşırmazdım. Bu dünyada görmediğim pislik kalmadı.
41 Yorumla- +1 yıl
Haklısın.
+1 yılDudaktan öpmeyi normallestiriyor babası bile olsa çocuk bunu normal sanıp taciz edildigini anlamaz bile
30 Yorumla
+1 yılBebek olsa hadi neyse. Ama bu kadarda fazla bence 🙄
24 Yorumla- +1 yıl
Kızçe 8 yaşındaymış
- +1 yıl
Bebek olsa hadi neyse işte.
- +1 yıl
Bir de kısa öpücük olsa ok. Bildigin uzun sanki.
- +1 yıl
Bebek olsa hadi neyse😂 Kısa felanda olmaz.
Hiç bir mantıklı yani yok. Fazla absürt gözüküyor bu ne.
40 Yorumla
+1 yılRuh sağlığı bizim gibi bozuk, eşeğe köpeğe tecavüz eden sapık toplumlarda ayıp ama adam İngiliz sorun yok.
20 YorumlaAmacı kötü değil kızını öpmüş sadece sevdiğinden dolayı ama anne oğlu opseydi bu kadar tepki toplamazdi
10 Yorumla
+1 yılHadi bebekken belki de o da doğru değil gerçi mikrop bulaşabilir ama kız artık büyümüş ben doğru bulmuyorum.
10 Yorumla
+1 yılbence kültürel bişey burda o yaştaki bir çocuk dudaktan öpülmemeli psikolojik gelişimi için uygun değil ama orada bu çok önemli bir konu değil
10 Yorumla
+1 yılÇocuk tecavüzünün sineye çekildiği ketcapin şehvet sayıldığı bir memlekette yaşıyoruz normal karşılanabilir mi sence
10 Yorumla
+1 yılBunu tartismamiz gercekten ironik olur. Turkiye once donsun de kendi ayibini ortsun diyorum sadece.
20 Yorumla
+1 yılBen doğru bulsam ne değişecek yanlış bulsam ne değişecek herkes yine istediğini yapacak
20 YorumlaBu ebeveynler için kötü bir örnek oluşturuyor. Ayıbı bırakın yanlış davranış.
20 YorumlaGavurlarda dudaktan opme normal. biz dudağı genital organmış gibi algılıyoruz, onlarda ise yanaktan opmek ile aynı şey
10 YorumlaMüslümanlar yapsa sapik olurlar, ingiliz yapinca cagdas , modern?
20 Yorumla- Magazin konusunda 697 cevap paylaştı.
+1 yılBu onların hayatı zaten yabancılar böyle kendileri yapınca sorun olmuyor da ünlü biri öpünce vay anam vay babam oluyor boş işler gerçekten sanki başka derdimiz yok.
10 Yorumla
+1 yılkızı çok da büyük değil o yüzden sorun olmaz öpebilir yaşı büyük değilse.
13 Yorumla- +1 yıl
Kız 8-9 yasında
- +1 yıl
o zaman bence 6 yaştan sonra öpülmemeli ama tabi küçük kısa bir öpücük ise 8 9 yaşta fark etmez :*
- +1 yıl
Uzun öpücük sanki.
+1 yılhep kızım olsun isterdim istemeyeyim bari taşlamasınlar
17 Yorumla- +1 yıl
Öper misin?
- +1 yıl
yanağından
- +1 yıl
dudağımdan da öpsün ne var ya kızım o benim aklı ermediğinden öpüyor
- +1 yıl
fesatlık yok sonuçta saçıyın teline dünyayı yakarım
- +1 yıl
Bu kız 8-9 yasında vardır.
- +1 yıl
küçükken annemi dudağından öperdim saçını severdim hatta saçımı yoluyon diye kızardı bence millet şerefsiz adi herşeyi biryerlere çekiyor
- +1 yıl
evet çocuk. ve o babası seviyor işte sizin islam alemi gibi değil
+1 yılOrada normal mi bilmiyorum böyle yapmak ama bana ters yanlış diyorum
10 Yorumla
+1 yılEn fazla 2 saniyeyse normal yani abartilcak bisey yok
10 Yorumla
+1 yılKızımız olmadığı için baba kız ilişkisini bilemeyiz, ama kızlar bu soruya daha net cevap verir bence.
10 YorumlaBu şekilde öpmesi bize göre çok ters. Kendi toplumuna da ters gelmişki tepki toplamış.
10 Yorumla
+1 yılDünyada iyi veya kötü birşey yoktur düşünceler onu öyle yapar.
10 Yorumla
+1 yılBir fikrim olmaz. Bizim kulturumuz ile yetişmiş kişilerden bahsetmiyoruz efenim.
10 Yorumla
+1 yılNe sakıncası olmuş ki şimdiye kadar öpmenin. Sadece Batı'da değil Araplarda da Güney ve Doğu Asya'dakilerde de çocukları ve yakınları dudaktan öpmek çok yaygındır.
00 Yorumla
+1 yılŞimdi eğer bı baba kızını çok seviyor ve çok sahipleniyorsa öpebilir sonuçta her dudaktan öpmek cinsellik çağrıştırmamali bence küçük kız sonuçta bebek daha 18 olsa tamam da bebek daha o kızına olan sevgisinden bu anlamazsınız siz
02 Yorumla- +1 yıl
Ha ayrıca orası İngiltere Türkiye değil cinselliğe aç değiller cinsellik istedikleri zaman kadınları veriyor zaten bizim kadınlar gibi değiller o yüzden sapikca birşey olmaz oralarda
- +1 yıl
bakış açısı farklı bizim gibi art niyetli de değiller
+1 yılHic doğru değil cocuga opusmenin mahrem birsey olmadığı aşılanıyor
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer toplumun değer yargları farklı tabii. Orada neler diyrlar asıl ona bakmak lazım. Ha bize göre çok yanlış o ayrı.
10 YorumlaGerçek olamaz bu değil mi gerçek olmasın
31 Yorumla- +1 yıl
Gerçek.
Hayır doğru değil. Yanaktan öpmek varken...
32 Yorumla- +1 yıl
Peki bakalımx
- +1 yıl
Dodakdan sevgili mi öpmeli?
Hayır sapık büyüyorlar
21 Yorumla- +1 yıl
Kötü bir davranış.
- Devamını Gör (84)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar