
Siz Kuruluş Osman'ı nasıl buldunuz, ne düşünüyorsunuz?
"Bamsı şehit babası olmuştur!" #KuruluşOsman@Kurulusosmanatv @bozdagfilm— atv (@atvcomtr) November 20, 2019

"Bamsı şehit babası olmuştur!" #KuruluşOsman@Kurulusosmanatv @bozdagfilm— atv (@atvcomtr) November 20, 2019
Ne iyisi be herkes yapmacık, çok abartı oynuyor Bamsı harici geri kalan oyuncular. Ve çok saçma bir durum, Hayme ana ölmüş nasıl öldü, hafsa hatun ölmüş nasıl ölmüş, artuk bey ve diğerleri vs.. Çok bağımsız bir senaryo başlangıcı olmuş. Ertuğrulun bittiği yerden konuyu bağlamak olurdu
İzledim ve beğendim. Burak Özçivit beklentimin çok üzerinde bir performans sergiledi. Hatta Engin Altan Düzyatan'dan daha kıvrak, daha esnek, daha dinç ve daha estetik. Özellikle dövüş sahneleri daha başarılı.
Sadece Osman'ın Alplerini çok vasat buldum ve hiç beğenmedim.
Televizyonda yayınlanan dizileri seyretmiyorum sıkıcı sansürlü oluyor nerede ise tüm diziler. 3 saat dizi izlemekte ayrı bir sabır zaman harcama izleyeni tebrik ediyorum cidden o kadar dayanabildiğine.
Diriliş Ertuğrul fenomeni olarak Bende aynı fikirde olduğumu paylaşmak isterim. Umarım bizim gibi takipçiler için hayal kırıklığı yaşanmaz. Neticede 1. Bölüm
Cevap
49Cevap
İzlemedim ama çok güzel çünkü Osmanlıyı anlatıyor kötü diyenler Osmanlıya saygısızlık etmiş olur 🙄 sonuçta ceddimiz atamız bu diziyi kötüleyen kendini sorgulaması gerekir. Herkes izlesin yapımcılar para kazansın ki belki yükseliş fatih gelir
İzlemedim fragmanlarını görmüştüm burak özçiviti bu tür karakterler için uygun buluyorum hakkıyla oynuyor..
Osmanlı Devletini değil Erdoğan ve veliahlarının gündelik siyasi olaylarını anlatacak bir filme benziyor tıpkı Payitaht Abdulhamit, Mehmetçik Kutulamare ve Diriliş Ertuğrul'da olduğu gibi.
Bencede tam hakkını veremiyor işte bakış açısı ben çok şevk almadım. zaten oyunculuğunu çok başarılı bulmuyorum burak ın tipiyle çok gündemde oldu her zaman..
Burak Özçivit in içinde bulunduğu bir diziyi izleyip takip etmem.
@İcon4154 Kendisinden de kişiliğinden de haz etmiyorum çünkü. Hayranları tarafından şaha kaldırılan içi boş bir ünlü sadece.
Diriliş ertuğrul, abdülhamit, kuruluş osman bu gibi diziler iktidarın ideolojisini empoze eden ıdeolojik diziler. Tarihle falan uzaktan yakından alakası yok bu dizilerin. Tamamen islamcı zihniyetini yaymak için çıkarılmış iğrenç diziler. İzlemeyin, ailenize de izletmeyin kesinlikle
Çok iyi.. İlerleyen zamanlarda Turgut gelirse çok daha iyi olur 😀 sinema çekimleri var ama bitince dahil olur inşallah. Bu dizi bitince "Gelişim Orhan" çıkarsa şaşırmayın 😀😀
Biraz başını gördüm aybarsın sahnesinde bu kesin bölüm sonu gidici dedim bikaç saat sonra bir baktım dediğim gibi. Tahmin edilebilir klişeler
1 kişi 50 kişiyi kestiğini görünce izlemeyi bıraktım
1 kişi 50 kişiyi kesemiyor zaten sahneyi eksik izlemişsin
Ertuğrul Gazi bitti bu mu başladı tarih dersim on numara ama tarih dizileri ni izlemiyorum
Merakla bekliyordum işin açığı ama pek beğenmedim ya. Sonuna doğru kapatım hatta.
Ben dizileri internetten izlerim ama osmanı nete koymamış cimriler
izlemedim, iki kelimeyi bir araya getiremeyen kızı da manken diye oyuncu yaptılar asdf.
Açıktı ama kzılar soruyor sagolsun yazacam dıye bakamadım
Onlar beni izliyorlar mı? Yok
Ne izlicem elalemin şeysini
Ben izlemedigim zama kimse izlemio zannediom nedense😂😂
Ya sinir oldum yarısını izleyebildim uyuya kalmışım sonunu göremedim sinirden çıldıracam
İzlemedim ama aşırı abartılı bir fragman yapmışlar tarihini geçmişini bilmek güzel yeni nesile anlatmak ögretmek ama abartıya gerek yok birazcık gerçekçi olalım Tv izleyen orta yaşlı insanları gaza getirmek için yapılmış bir dizi
Engin Altan keşke çıkmasaydı, yaşlı halini görebilirdik.
Akp dizisi 😂 çomarlar ehlileşsin diye böyle diziler çekiyorlar.
Zengin iş adamı fakir kız.
Usaklı entrikalı bol fuuşlu dizileri sacma bulmayanlar bu diziyi çok kişi öldürdü diye sacma diyor dizi lan bu ne olacak.
La sttyirin amgkgkmm
Burak çok çekici duruyor gerçekten yarı izledim ben Burağın olduğu sahneleri izledim gerisi yarım yamalak☺️
Pek baktığim soylenemez de Atlar daha güzel oynamış diyorlar
eski türkçenin anılması güzel birde burak özçivit kadar atıda mükemmeldi
İzledim ilk bölüm sıkıcıydı bundan sonraki bölümler daha güzel olacak bence
Osmanlı düşmanlarının Osmanlı filimlerinde oynaması bana hiç zevk vermiyor.
30 kişi kesti 2 dakikada. Bence sahneler abartılı. Atv desen zaten izlenmez
İlk bölüm mü bu izliyorum bende ama atv de devlet TV sin de olmaması biraz dez avantaj sanki
sdkskdjlksdjlsdk sırf burak var diye izliyosun ksjdksd adam bağıracak bir yapısı uookk
Hayır Dizi de Ertuğrul varken de izliyodum onunla alakası yok. Bu diziyi ilk sezonundan başlayarak tarihimizi merak eden biri olarak izliyorum.
skdskjkds tarihi merak etmek ve dizi izlemek yanılgıya düşmeyin hanımefendi tamam izleyiciyim sevdim hoşuma gitti diyebilirsiniz de tarihi dizilerden öğrenmek en büyük yanılgı
Tarihi sadece dizlerden öğrenmiyorum.
Ayrıca en azından bu tip diziler izlemek insanlara tarihimizi merak ettirir elbet faydası olur.
Diğer saçma sapan diziler yerine bu gibi diziler izlenmeye değer.
katılıyorum da Türk yapımı uygun dizi yok burak da iyi oynamıyor yani evet iyi oyuncu da bu tür dizilerde oynayacak oyuncu değil bağıramıyor sesi gür değil engin altan mesela müthişti bana göre
Tabi bir Engin Altan kadar olamaz, onun yerini tutamaz ama bu da o kadar kötü değil.
İlk bölümden madem adam oşdurecektniz nie soktunuz ayrıca o saç uzatmak nedir 😁
Çok basit geldi ve aynı diriliş Ertuğrul’un başlangıcı gibi olmuş yani aynı yemeği ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar
Ordaki ölen oğlanda gözüm vardı baktim ölmüş. İzlemicem.
Gayet güzel ben beğendim
Ben dün gece azize izledim baya beğendim onu.
İzlemedim izlemeyecem de
Fena değildi ama ilerde daha iyi olacağı belli
İzledim sevmedim beklenti yükselttiler ve olmadı
ATV'de yayınlanan hiçbirşeyi izlemiyorum
Sebeb
Beni Burak Özçivit’i benzetiyorlar diye izledim
dizide ki atın rolu çok güzel çok iyi oynuyor
Azıcık baktım izlemem kesin vaktim yok
hayir dikkatimi cekmedi
Uyuz bir tip bu baş roldeki
Zaten rating garanti. Mala bağlamadan izlemeli🤗👍
Bir sahnesine bile bakmadım xd
bence çok kötü
Sorki hiç tv'ye bakıyomusun doğru düzgün 😒
Dizi izlemiyorum bu aralar
Fena değil , Ertuğrul daha iyiydi ama
Kral dizi hakkını vermiş.
Ertuğrul olmayınca henüz ısınamadım...
İzlemedim. Bilmiyorum.
Yani tabi güzel ama Engin altan kafar değil.
daha izleyemedim ama güzeldir muhakkak
Fena değil izlenir.
Izlemedim ⁉️🤷♀️
Çok güzeldi gerçekten. Ertuğrulu sollayacak gibi
Şu tarz dizileri sevmiyorum
Izlmedim
Guzele benziyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar