Sibel Can gibi kin tutmak da affetmeye dahil mi kscan? #Bendeakrebim#BanaYanlışYapmaCehenemdeYanarsın😁Sibel Can, küs olduğu Gülben Ergen’in ona yaptığı yanlış için ‘affederim ama asla unutmam’ demişti, üzerinden tam 13 yıl geçmiş! Geçenlerde karşılaştıklarında hala kin dolu tavırlarla Gülben Ergen’i yanına yaklaştırmayan Sibel gibi affederim ama kin tutarım diyor musun? Not: Bu kavgada Sibel sonuna kadar haklı mevzu derin sormayın derim😁 soru için gerekli olanı detayda var! 🤗
Affederim ama asla unutmam! diyen Sibel Can gibi sen de kin tutar mısın kscan?
Tepkimi anında verir 3 dakika sonra unuturum. Boş yere balık olmuyor insan demek ki :D Bir insanın yükünü yıllarca taşıyamam valla. Bazen eşimle anlaşamadığımız bir konuda küs kalayım diyorum, bakıyorum 3 dakika sonra konu neydi hatırlamıyorum. Bu kadar önemsiz şeyler için hayatta enerji harcayamam. Yatırımımı güzellikten, iyilikten yana yapıyorum ben. Kindar insanları bu yüzden hiç sevmem, içleri hep nefret ve öfkeyle doludur, dışarı verecek sevgileri yoktur, kalmamıştır. O tür insanlardan uzak durmayı tercih ederim. Ne yapmış kız Gülben, onun da mı kocasını ayartmış?
Yok yok. İkisi aynı uçaktaymış Gülben, gazetecilere Sibel’i kastederek ‘Ben bir numarayım ‘diye boş bir söylemde bulunmuş. Akabinde Sibel Canın annesi ölmüş Gülben yine cenazeye gitmemiş...
Kin tutamamak gibi bir sıkıntım var. Güzel bir şey gibi gelse de çok can yakabiliyor. Kin tutmak için değil gardımı almak için yapılanları unutmama kararı aldım.
Sibel can ablamız kaçın kurası gülben yokken şarkı söylüyordu ben de hasmımı asla affetmem kaç yıl geçerse geçsin duygular soğur fakat bir an da nefretler gözlere yansır ee o zaman ne yapayacağım belli olmaz. #Hemcinsime.👊😁
En İyi Cevaplar