
Allah hangi diziye Arka Sokaklar ömrü versin?
Söz dizisine verse fena olmazdı ama final oldu maalesef

Bu diziyi izlemiyorum yani televizyonda karşıma çıkarsa bakardım biraz yıllar önce, hatırladığım çok sahne yok yani ama bir fragmanında gördüğüm bir sahne var ki... nasıl tutar bu dizi anlamıyorum:D sahnede Mesut'la bir kadın tartışıyordu baya, sonra kadın buna tokat atıyor, bir süre sessizlik olduktan sonra birden öpüşmeye başlıyorlar oekwrpwk bu nasıl klişe bir sahne böyle
Breaking Bad'e verseydi de azıcık da olaylardan sonrasını görseydik... Dicem ama film çıkacak sıkıntı yok.
Gayet doğal. Hem o saatlerde televizyonda takılan büyük bir kesime hitap ediyor, hem belli yerlerde türk toplum yapısını hatırlatıyor ki insanlar sempati duyuyor, hem de vatan sevdası temalı hareketli sahneler barındırıyor. Haliyle bunca zamandır tutması normal. Tabii izliyor muyum; uzun zaman önce bıraktım.
Hiçbir diziye bu kadar ömür vermesin, hepsi birbirinden saçma, insanların bilinç altına girip saçma sapan kişiliğe bürünmelerine neden oluyor. Dışarıdaki hayatı filmlerdeki gibi zannediyorlar.
Cevap
86Cevap
Supernatural bu sezon fibal sezonu olacak 14 sezonda
Diriliş Ertuğrul gadası
Böyle bir dizi Dünya üzerinde yok sanırım çocuklar doğdu büyüdü adam oldu evlendi çocuk yaptı bizde izledik.. iyi seyirler... Ezel dizisinin uzun ömürlü olmasını isterdim...
Ben dizilerin çok uzamasindan yana değilim hepsi tek sezonda bitsin fazla uzadiginda sacmaliyorlar ama yayinlansaydi seksenler'i bıkmadan izlerdim çok sıcak bir diziydi
Ya bu Arka sokaklar bir ara final ayptmisti yani final yaziyordu sonra ne oldu da devam etti anlamis degilim hjdjs
Vermesin ben bir diziyi çok sevsemde 20 bölumden sonra izliyemiyorum sarpa sarıyo sıkıyo zaten Türk dizileri çok uzun bölümleri gerek yok yani
ne dizisine ya öyle dua edeceksen insana ederim. o kadar yaşamayan insanlar var.
Bir dizi o kadar uzayınca tadı kaçıyor. Sevdiğim dizi de olsa fazla uzamadan bitsin :D
Haklısın katılıyorum
Sanırım 90 yaşına ulasırsam kanal d de hala yeni nesil 😂😂arka sokaklar görücez
Hiç bir diziye vermesin. Hepsi yeterli sürede hikayelerini anlatıp bitsinler. En sevilen hikayeler bile zamanala sıradan ve bayat bir hâl alır.
Her şey tadında güzel tabii Leyla il Mecnun'u finaline kadar görseydik iyiydi ama yok hiçbir dizi o kadar uzayıp da s*çmasın en fazla 5 sezon güzel
Yasak elmayi heyecanla bekliyorum. Ama o uzun sürmesin. Güllerin savaşı farklı bir senaryoya sahipti. O bitmeseydi. 😢
Keşke Leyla ile Mecnun olsaydı diyecem ama bu kadar süren diziye boktan boktan senaryolar yazılmaya başlar tadı tuzu kaçar.
Aslında dünyada örnekleri çok mesala yalan rüzgarı oysa bu arka sokaklar kadar aksiyon temelli olmayıp sadece entrikalara odaklanan pembe diziydi.
Şimdilik öyle bir dizi yok, bence.
Yine "Arka Sokaklar"a versin, bence. :)
Behzat Ç. bittiğinden beri tv izlemiyorum. Neyse ki amirim blutvde devam ediyor
Dizi ömrü uzadıkça suyu çıkıyor. Eskiden trt dizileri en fazla 20-25 bölüm. En ideali odur. Sirf insanları ekrana bağlamak için uzatiyirlar
Boş işler müdürüsünüz yemin ederim, şu ülkenin gittiği yere bak. Kimse şehitlerimize askerlerimize, bu vatan için ugrasamanlara ömür versin demiyor, ama dizi başından kalkmamayı biliyorsunuz,
Gereksz saçmalıkların peşinden koşuyorsunuz.
Seksenler dizisi güzeldi. Tekrardan çekimlerine başlıyorlarmış galiba
Hiç bir diziye vermesin, 14 sene sonra hepsi saçmalar.
Asdfg bu nasıl soru güldüm
Güncel dizileri izlemiyorum bir fikrim yok
Tadında bitmesinden yanayım 2. sezondan sonrası sıkıyor
Tek derdimiz keşke bu dizi olsa! Şuanda buna yorum yapmayı doğru bulmuyorum..
Ay çok komikti 🙂 lan dünya yapıyo düşündüğün şeye bak ya
😂 o ne be 14 sezon mu. Vay. D hiç izlemedim izlememde. Saçma sapan şeyler dizi dediğin bir konusu olur ve ona ulaşılır biter. Ne bu lastik gibi. İzleyenlere acıdım
Şu diziye birde benim gözümden baksanız 1 dakika bile izlemezdiniz
İzlemiyorum ama izleyen insan çok kurtlar Vadisi vardı oda çok uzadı ama malesef yayından kaldırıldı
Eskiden diziler daha güzeldi.
şu an hiç biri sarmıyor.
Turkiyede olan hicbir diziye Allah ömür vermesin 😂😂
İzlenecek dizi kalmadı. Senaryo hep aynı neyini izleyeyim
Bizim Türk dizilerine vermesin aman aman. Doctor Who yeter bize.
Hiç bir dizi ilgimi çekmiyor keşki empress ki 51 bölümle bitmeseydi uzasaydı keşki
Yok her dizi vakti geldiğinde güzel bir final ile bitsin
Şu an takip ettiğim bir dizi yok. Leyla ile Mecnun demek isterdim ama o da final yaptı maalesef.
Vay be dizide 15 senede neler yaşandı ben hâlâ aynıyım 15 sene öncede aynıydım 30 yaşıma geldim hâlâ aynıyım hiç değişme yok hayatımda
Hakikaten ya keşke hayatımızı aylık bölümler halinde senaryolaştırıp yaşasak daha heyecan olurdu. Oysa hayat oyununda roller yapıyoruz kendimizin senaryosunu yazamıyoruz.
Arka sokaklar kadar ömrü olmasın hiçbir dizinin ya tadında kalsın her şey
Dizi sevmiyorum ve bu kadar uzun ömürlü olmasini da dogru bulmuyorum hersey tadında kalmalı
Bir dizi o kadar uzayınca tadı kaçıyor. Sevdiğim dizi de olsa fazla uzamadan bitsin 😃
Ben bu diziye baslarken metin önlükle okula gidiyordu evlendi çocuk yapti ben de hâlâ tık yok
toplumun içinden dizi daima tutar örneğin bizimkiler
Cidden seneler ne çabuk geçmiş. Dizi hala sürüyor. Savaşçı olabilir.
Kalitesiz yapimlarin hepsi böyle misal hint dizileri.. Ama kaliteli dizelere bak adamlar senede on bölüm yapıyorlar her bölümü olay.
Bir diziyi 2 sezondan fazla izleyemem. Bu Türk dizileri için geçerliydi fakat artık yerli dizide izlemiyorum. Yabancıda ise 4 sezon olsun be, bu kadar dizi varken fazlasına ne gerek var. Hem tadı da kaçıyor.
Keşke Poyraz Karayel'e Arka Sokaklar ömrü verseydi ama artık çok geç gitti güzelim dizim ah 🌼
Ne izlerdik be kardeş...
Aynen
Benim sevdiğim 5 dizi var onlara bukadar gitleserdi çok sevinirim.
Hiç birine vermesin. Normalde zaten diziler ikinci sezona başlayınca sapıtmaya başlıyor.
Polisiye olaylar, ne zman biterse arka sokaklar da biter
Hiçbir dizi için böyle bir ömür düşünemiyorum adamlar yaşlandı hala suçlu kovalıyor 😅
Ben izlemiyorum. Sen izlemiyorsun. O da izlemiyor. Kim izliyor len bu dizileri?
Disney channel da ki soy luna diycem ama o bitti bile😂😂
Ohaaaa 😂😂😂😂 ne güldüm yaaa
🤣😂🤣😂🤣😂
Asmalı konağa vermesini isterdim izlemeye doyamazdık
şu an dizi izlemiyorum ama Bizim Hikaye be Siyah Beyaz Aşk bitmesin isterdim
Arka sokakların malzemesi çok, hergün değişik değişik vakalar filan 😀
10 yillarca devam eden diziler var. Bu yine erken bitti
Dizi Erler filme ait Maddi sıkıntı yok Doğan holding ile aynı durumdalar final olmaz ki dizi
Vermesin cunku izledigim dizilerin sonunu goremeden olecegim diye korkuyorum
Abartılmadan tadında bitirilmesi gerek diye düşünüyorum..
Hiçbir diziye vermesin uzadıkça boka sarıyo tadında bitsin diziler
bitmedi gitti liseye gidiyordum bu vardı seneler geçti yine var 😄
Tabiki hiçbir dizeye vermesin. Her şeyin sonu vardır diziler niye bizden daha uzun ömürlü olsunki ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar