Yüzü, fiziği, karakteri... Oyunculuğu? Ve yakışıklı sevgilileri... İnanır mısınız çoğu insan ; Bu erkekler bu kızda ne buluyor anlamlandıramıyorum deyip duruyor. Sizce ne var bu kızda?
Ben begeniyorum guzel bir kadin.. Fakat sürekli ayni tarz vıcık vıcık aşk dizilerini oynamaktan vazgecmeli artik.. Neredeyse senaryolar bile birbirine benziyor oynadigi dizilerin.
İnsan bunu nasıl güzel bulur ya? Ömrümüz de hiç mi güzel görmediniz, hiç mi evden cikmazsiniz. Bence bayağı çirkin ve oyunculuğu berbatt umarım kaybolur bir an önce.
Zayıflığınızı ince bel sanacak kadar acizsiniz veya koca göbek ve o yağları doğal sanacak kadar kısaca acizsiniz asıl kadın o köşeli bir vücuda sahip ve inan bana şu an onun o fiziği ve o gülüşüyle elde edemeyeceği erkek tanımıyorum bir erkeğin ilk baktığı iki şeydir zaten fizik ve pozitiflik kadın ikisine de sahip lütfen zarganaysanız kilo alın ya da ŞIŞKO iseniz spor yapın ama yorum yapmayın Ve lütfen özgüvensizliğinizi ve kıskançlığın verdiği nefreti kusmayın
Ben şahsen çok beğeniyorum kendisini buradaki kızlar kıskanmış biride kurbağa demiş 😂😂 kendi fotoğraflarınızı koyunda görelim biride pavyon falan demiş 😂😋 hay Allah'ım ya
En İyi Cevaplar