onlar için çok zor. insanların tepkilerini üzerlerinde taşıyorlar. çocukluklarından ödün veriyorlar. onları içten kutlarken ailelerine kızıyorum. çocuğunu önemseyen insanlar buna izin vermez
bir derdimizde bu vardı. Annesi babası hepimizden iyi düşünüyordur bunları merak etmeyin. Altın yumurtlayan tavuk gibi bakıyorlardır onlara yaşam koçları psikologlar danışmanlar vs.
Kim ne derse desin ben çocukların oyunlarla, doğru eğitimlerle büyümesi taraftarıyım. Bu yaş düzeyinde bu kadar tanınırlık ileride oluşacak problemleri doğurur. Pedagojik anlamda en doğal sonuç bu.
Yanlış olduğunu düşünüyorum. Aileler sadece meslek seçiminde rehber olmalılar. Direkt küçük yaşta çocuğu televizyon dünyasının içine vermek faydalı gelmiyor bana.
En İyi Cevaplar