Yarın uzun bir yola çıkacam otobüslerin milattan önce kalma filmlerine maruz kalmamam için güzel film önerisi olan var mı 😀


İzlemişsindir muhtemelen:
Usual Suspects
John Q
Man on Fire
İnside Man
Sicario 1-2
Benicio Del Toro, Denzel Washinton, Morgan Freeman'ın tüm filmleri..
Şu dediklerinden hic birini izlemedim 😅😅
Filmseversen eğer büyük kayıp.
Yanı çok film izledim de bunlar ilk defa denk geldi 😀
Imdb 100’de en az üçünün olduğunu biliyorum.
Yüzüklerin Efendisi 1-3
Harry Potter 1-8
Fantastik Canavarlar 1-2
Şimdi ya da Asla ⭐️ Uçaktayken seyretmiştim gayet güzeldi. Tabi seyretmemişsen :)
Hayır izlemedim. Hangi tür
Komedi/drama
Olur bakayım. Sagol
Rica ederim
Arap yapımı soraya diye bir film var izle pişman olmazsin
Ismi bu mi
Türü nedir
Drama ismi Soraya
Tamm bakarım. Sağol.
Kocası tarafından iftira atılan bir arap kadınıni anlatiyor
Dur hemen bakiyim
Indirebilirsem iyi olur
Kardeşim pardon sorayayi taşlamak ismi ben iki yıl önce izlediğim için hatırlamıyorum
Tamm bacım sagol. 😀
Cevap
8Cevap
"Yıldızlararası" bu konu hakkında çok iyi bir film. Bu film bilim kurgu filmidir ve yaklaşık 3 saattir.
Ha iyi bir mesafe götürür diyorsun 😊
Dağ ya da Kafes fimini izlemiş miydin? şu an aklıma onlar geldi
Dağı izledim de kafesi nilmiyirumb
Bilmiyorum
Tamm bakarım sagol 🤗
Onları izledim bende begendim
Hayat güzeldir filmi çok güzel. Hem duygusal hem komedi
Yerli mi yabancı mi
Yabancı.
İtalyan filmi ben 5 kez izledim😊
5 mi 😮😮😀
Eveeeeettt
Bıkmadın mi yaa
Ben yabancı macera filmi önereceğim türkçe dublajlısı da vardır mutlaka Captain Fantastic
Tamm bakayım
Slc Punk (biracık m. ö ama efsane) 😂
elbette. Esaretin Bedeli olabilir.
Izledim gerçekten de güzeldi
It filmini deneyebilirsin
Amir khanin bütün filmler super
Hepsini izledim 😅
Mile 22
John wick 2
Yaralı yüz
Thor a bak 😀
Ewet güzel bir filmdi izledim 😀
Devamına bak. Thor 2 thor 3
Uzay yolculuğu
Sagolun.
Dabbe 6 🤦♀️🤷♀️
Korku izlemiyoruz maalesef
Hiç film izlemem
Çok şey kaybediyorsun
Kitap oku
Onu da yapıyorum
Tebrik ederim
Teşekkür ederim .
Milk
Türü nedir
Dram
Zaten yolcuyum vedalar falan iyice yarama tuz mu basam😅😀
Pozitif bir şey bence, pekte yaraya tuz basmalık değil
Hmm olur o zamn bakarım. Sağol
"Sağ ol" ayrı yazılır, rica ederim
Bitmiş cümlelerin sonuna nokta konur ben teşekkür ederim.
Good job!
already in my aim was to get appreciation from you
Missão completada
comportements adolescents adolescents
Yıldızlar arasında
taken 3
Büyük buluşma
Schindler's Lista
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar