Kaslı bir erkeği yanında dolaştırmak için herşeyini veriyorlar, bunu hergün görüyorum
Can Yaman'a bir tek ben mi aşığım? Sizce de çok yakışıklı değil mi?
Kaslı bir erkeği yanında dolaştırmak için herşeyini veriyorlar, bunu hergün görüyorum

Evet yakışıklı erkekler kendilerinden daha erkeksi ve yakışıklı görünün herkesi kıskanır surat yapar muhatap olmaz
Kuzenime benziyor :) Yakisikli cocuk hakkini yememek lazim
Tesekkurler canisi
Bu aralar benimde dikkatimi cekiyo 😄😄
"Ve Tanrı erkeği yarattı" dedirtti.
Cevap
27Cevap
Ben pek yakışıklı bulmuyorum.
Yakışıklı bulduğum Çağatay Ulusoy ve Aras Bulut İynemli var.
Yakisikli adam bide karizmatik ama Çağatay daha karizma😏
Çok yakışıklı bulmuyorum. farkli bi tarzı olabilir. fakat böyle birini istemem açıkçası. ormandan kaçmış gibi."ERKENCİ KUS" Dizisinde hayrandım. o karakteri, hareketleri çok iyiydi. Demet Özdemir le çok yakistiriyordum. BAY YANLİS dizisinden sonra soğudum. su zenginlik rollerinden bi cikamadi. oyuncu dediğin her rolü oynayabilmeli. tabi Türkiye'deki dizileri için söylüyorum bunu.
Kızlar düşüp bayılacağım dediği çoğu kişiye göre yakışıklı bence.
Yakışıklı ama abartılı bir yakışıklığını göremedim. Bilmiyorum belki de imajından dolayıdır. Erkeklerden kenan imirzalıoğlu , kıvanç tatlıtuğ , murat boz , Gökhan özen , nihat doğan , tarkan falan yakışıklı.
Engin altan da yakışıklı.
Bende aşığım valla ıslandım bile oys
:D :D
Disslike atan beni cidden gay sandı galiba sjdasdjasj
Garayip Korsanı gibi mübarek ama karizmatik diyebilirsin yani
Değil, gazetede ne zaman denk gelsem akrep burcuyum diyor daha ergenliğini de atamamış üstünden
nasılım sorun silinmiş nasıl bir resimdi görebilirmiyim
genelde iyisinde son resmi görsem
Hayır sokakta bu ünlüleri beşe katlayacak insanlar var
Hoşlanıyorsan git konuş bence 😂
Adam çok yakışıklı ya. Ben bunun gibisini görmedim
Hiç kusura bakmayın bunlar size bakmaz
idolüm ya :D tmamen olmasa bile cool D :D
Sen ne diyosun ben bile aşığım 😂
😂😂 Haykirdim
@Tuktudeniz çok yakışıklı ama harbiden 😂
Evet yakuşuklu 😄😂
Lez olarak kalmakta ısrarlımısın bidaha düşünsen
Düşüncen mi biseks organlarda biseks mi
Neyse sana bulaşmasak iyi 😈😈😈
yakışıklı adam ama bir iticilik var
Aynen ya çok yakışıklı 😄
Televizyona çıkan herkese hastasınız zaten :D
Bu adamda bir gıcıklık var sevemiyorum.
Bırak allasen nesi yakışıklı bunun..
bana yakışıklı gelmiyor
Sarı ve turuncu kullanmıyoruz bacı.
Yok ben beğenmiyorum bence tipsiz
Evet bir tek sen asiksin canim :/
Aslına bakarsan itici hale geldi..
saçı kisayken iyiymis Şu an vasat abartiliyor
Bana da çok itici geliyor
Gönül bu ata da konar bo*a da napcan
Beni eklermisin rica etsem
Kavuşacak misiniz
Karizmatik tabiki.
Abartı diye düşünüyorum.
Yakışıklı
Normal bir tipi var
Kızlar Burak hayranı
Bazen çekici
Evet cok tatli
Yerli Hulk
Unlu olduğu için öyle geliyor size.
O saçlar ne ya
Tipim diil
lez değilmsn sen
Iyy cok itici be
Çok aşırı
Seksi çocuk
Hiçte
tipsiz bu
Ffhh
İtici geliyor bana
İtici bence
Çok ukala ve itici.
Hangi programda ne konuştu? O sana göre öyle hem öyle olsa bile madem o kötü biri ve sen insanların içine bakarak yaklaşan iyi biriysen ona bu şekilde kolayca ukala yazmanda bana göre terbiyesizlik ve ukalalık, onun yakışıklı olması yüzünden konuştukları sana kötü geliyor, çok kıskançsınız çook, siz hiç o insanlar gibi olabilir misiniz 😂😂 güldürmeyin beni
Neresi tatlı mk
değil
Degill iyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar