Ne güzel, kimse kimseyi ifşalamıyor.
Peace ✌️

Kimseyi ifşalamam... özelden yazılan her şey benim özelimdir, saygısızlık yapılmaz ve ifşalamak kendini rezil etmek demektir...
Sapıksa ya da hakaret eden bir kişi ise verirsin savcılığa o halleder...
Oyle bisey olursa niye ifsa ediyim🤔maksat ne burada
Yazıştığım 2 ünlü oldu ve asla ifşa etmek , işte ben bu ünlü ile sohbet ediyorum falan diye düşünmedim saçma buluyorum neden ifşa edeyim ki belki güzel bir sohbetimiz olur.
Ne ifşa edicem lan yürürse sevgili olurum daha çok hava atmış olurum o zaman fshsjsd
şaka şaka.. ben ünlü biriyle sevgili olsam gizlenirdim kameralara poz vermezdim 🙈
Cevap
55Cevap
Geçen bana Kate Upton yazdı ben Kumral Esmer seviyorum kusura bakma Kate elendin dedim ama ifşa etmedim bize yakışmaz
İfşa tarzım değildir. Kibarca uyarırım. Engel atarım. İfşa etmek için çok büyük bir sebebim olması lazım.
Arkadaşlar Taylor Swift kahve içelim mi diye mesaj atmış. Şu an hesabı kim ödeyecek tartışmasını yapıyoruz.
ben gibi saf birisi ifşa etse bile , karşımdaki ne yapar eder beni haksız gösterir :) üste çıkar yağ gibi
Bir var şimdilerde ünlü biri.!!
Değişen bir şey var mı..!
Hayır.!!
ona karşı sevgisizliğim aynı.!
Hayırlı günler, kimseyi ifşalamam ben ama en yakın arkadaşlarıma mesajları gösterirdim, Alp Navruz atsın bari dm o geldi şimdi aklıma :)
Öncelikle bir şans verirdim. (Gay sonradan kadın olma haricinde) Eğer olmaz ise ve ısrar ederse yapabilirdim. Onun dışında etmem
Kimseyi ifşa etmem, ego kasacak kadar basit birisi değilim. Yazanla konuşur çekilirim.
'Ne kadar görgüsüzsünüz' diye soraydın ya.
Herhangi bir benzeyen bile yazsa ünlü diye paketleyip sunabilirim öyle de bir yanım var 🤣
Hiçbirini ifşa etmem hicbirinede cvp vermem gerek yok
Neden bunu ifsaliyim? Bence hic gerek yok. Kimi ne ilgilendiricek ki bu?
Kimseyi ifsa etmem. Kimsede bana yürümez zaten eger Arda Turan degilse tabi.
Cevap vermeyeceğim için ifşalayacağım bir durumda olmaz.
Açıkcası ifşa etmem havada atmam onlarda insan sonuçda sdfgj
İfşa kelimesini kullanandan uzak durmak lazım. Hatta ben de şimdi sayende telaffuz ettim. Farkım kalmadı belki de senden..
İfşa etmem yavşamadıkça adabıyla konuşursa no problem ksjfhd
Kimseyi ifşa etmem, ego kasacak kadar basit birisi değilim. Yazanla konuşur çekilirim.
Görselde ki arkadaş tüm türk hatunlara yazıyo futbola degil kız düşürmeye gelmiş
Hiçbiri yürümeyeceği için öyle bir şey olmayacak shsjjd
Hoşlanmış olabilir, terbiyesizleşmediği sürece ifşa etmezdim.
Hangisi olduğu farketmez ifşa ederdim ama bana hangi ünlü yürür ki😋
valla biz erkekler ifşa etsek ünlü olmayız aksine linç ederler bizi
ifşa etmeden önce bazı tekliflerde bulunup anlaşmaya çalışırım adanflkng
Öyle bir alışkanlığım yok. Sadece sevgilime söylerim.
İfşa etmek kadar şerefizce bişi yok tamamen kendini küçük düşürme olayı.
Egomu başka şekilde tatmin ediyorum gerek yok şov yapmaya...
İfşalamam ya
Çoğu da ifşalamıyor ben bir kaç ifşalayan gördüm oha dediğim oldu
Valla ifşa etmem direk bagrima basarim😂
Kivanç tatlitug en yakisiklisindan 🤩
ünlü olması bir şeyi değiştirmez savcılığa giderim
Bernardo Velasco mesaj atarsa ifşalarım
Şimdiye kadar hiçbirini etmedim :d
Lugatımda "ifşa" diye bir kelime yok
Kimseyi ifşalamam. Biraz özelimiz olsun 😅
hamd olsun o kadar karaktersiz değilim
Yapacağımı nereden biliyorsun özel özelde kalmalı.
Atsın önce de sonra bakarız
Kimseyi ifşalamam
Bu karaktersizlik olur ya bence.
Ne ifşa edicem, tadını çıkartırım
Herhangibir ünlü ndndns
Ifsa edersem kizar trump
merve boluğur gelirse ifşa etmem söz
Neden ifşa edeyim
Ne saçma şey
Ne fark eder ünlü yürüdüde iflaşı kaldı
dm'den yürümek nasıl bışi?
Kimseyi etmem Kezban mıyım ben
Kariusu ifşa edenlerin tek amacı reklam. Ben etmem
Görmezden gelirim cevap vermem
Hiçbirini ifşa etmem.
Bülent Ersoy ashdhdas
Milli yürüyüş sporcumuz Arda Turan
Arda Turan xjejfnkdn
Nuri alço
Kimseyi ifşa etmem.
Kimseyi ifşa etmem
Etmem
Bizi bulmaz onlar
Nihat Doğan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar