
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Bu konuda bilgim yok o ve senin yazdığına göre de böyle bir şey olması saçmalık yani başka bir sebebi vardır
Kız neden herşeye boyun eğiyo
Bencede
Saçmalamış iyice. O zaman bu kız özel hayatında da ağlasın mi istiyorlar.
Magazin takip etmiyorum :)
Tesekkur ederim :)
😊😊
Cevap
1Cevap
Ne kadar saçma!!!
Bu kız her şeye boyun eğiyor. Geçen yaz da sırf yönetmeni ( Osman Sınav ) istemediği için çektiği filmin galalarına katılmadı tanıtımını yapmadı...
Çok saçma ya. Ayrıca ben bu kızı geçenlerde altın kelebekte gördüm; ödül alırken gülüyordu, oraya da çıkmasaydı bari :D
Böyle şeyler eskide kaldı diye düşünüyordum artık bu zamanda bunlara gerek yok yani. İnsanlar orada rol yaptığını bilecek tecrübeye ulaştılar artık. Dün programda çıksaydı insanlara sempatik gelecekti belki. Onun dizisini görünce ben geçen görmüştüm bu kızı çok hoş geldi dizisine de bakayım diyecek. Hiç izlemeyenleri çekecekti.
İnandırıcılığı o dramı kaybetmek istemiyorlar. Halkın da buna inanan kesimi olduğunu biliyorlar. İlgiyi kaybetmek istemiyorlar işte.
Cok itici bir kadın ya sigara içtiğini ögrendigimden beri soğudum
Ben bu kariyi hic sevmiyorum ne kendisini ne oyunculuğunu
Öpüşme sahnesi çektikleri gün nefes karakteri bitti zaten
Dizi saçmasapan biryere gitti
ya saçmalık bildiğin kadın hep üzgün mü olacak
Kız hep Tahiriiimm diye ağlasın mı ya
Çok saçma.
gereksiz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar