Gerçekten harika bir kadın ya fizik olarak olsun, gülüş, bakış, kaş, göz, herşeyi ile mükemmel bir Kadın. 


Neden bu kadar abartiyorsunuz ya bir abarttiginizi cok abartiyorsunuz görmeyince de hic görmüyorsunuz he
Yoo çoook daha güzel bir sürü kadin var bu kim ki
Allah allah bravo kadina o zaman bu kadar kisiyi bir fikirde topladigina göre var biseyler
Yanliz neden guzel dediginizi gercekten anlamak güç alwlade bir tip iste oyle ahım şahım bir sey değil
Hem güzel hem tatlı maşallah 😂
Aşırı olmasa da güzel bende beğeniyorum fakat her ünlü gibi kendisinde de estetik var diye biliyorum
Evet yasina gore gayet guzel
Cevap
23Cevap
Bence harika olan doktoru. Bu kadından daha güzeli ve doğali da var. Adı şu an hatrimda değil ama Hanımın çiftliğinde Mehmet Aslantuğ un kız kardeşini oynuyordu.
Şu kadını da ilah ilan ettiniz ya pes valla. Akdmdöödnr
Yaşı büyük olgun güzel duruyor ama abartılacak kadar değil
güzel geliyordu önceki fotoğraflarını gördüm sonra bir öğk!
Türkiye'de bundan milyonlarca güzel kadın ve ünlü var estetiksiz haline bakarsanız bu kadar abartılmaya gerek olmadığını farkedeceksiniz son olarak çirkin değil veya kıskandığım için demedim.
bir mackenzie foy degil. O daha cocuk gelisince bak sen
Bizim dönemin çekici kadınlarındandır, beğenirim kendisini.
20-28 yaş arası erkekler bu kadında ne buluyo anlamıyorum kart bikere😄
Aşırı güzel, Ajda Pekkan'a kafa tutar (gençlik konusunda)
Makyaj yapamayan kezbanlar hic konuşmasin siz doğal misiniz ya makyaj yapmasaniz bile konuşmaniz yapmacik yapmacik igrenc hele ki erkekler sakalını kessinler de öyle gelsinler bakalım onlar bj boka benziyo mu
Gözleri güzel.. Fakat buna makyajsız bak sen bide:D:D
Güzel kadın ama göz altına o kadar botoks yapmış ki yanağıyla birleşmiş göz altı 😂😂
Gözlerine bakarsan boyaya batırıldığı anlarsın :) birde makyajsız görmek lazım
Gülüşüne sönmüş volkan ateş alır
Hiç güzel değil normal
Daha guzelleri var bence normal güzelliği
ateş ediyor çok değişik bir tarzı var.
Elçin sangunun 40 yaş hali
Güzel ama çok güzel değil.
Bende cok begeniyorum
Para her kesi güzelleştirir şekerim
Yuzune 2 kat astarlı boya çekmıs neresı guzel
Birde makyajsız görsek
cok cekici bazen de itici
aşkim ya o genclere taş cikarir yeminle
Abartma bence nice güzeller var:)
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın var
Çok abartıldı, o kadar da güzel değil
Bu fotoda korkunc cikmis
Aşığım lan ben bu kadına❤️
evvvet GÜZEL KADIN
Evet çok güzel bir kadın
Slikon falan sonrası meşhur oldu diyebiliriz
Bencede çok sexsi ve asil bir kadın
Hayır
Değil, değil, değil!
Sıradan bir kadın
Bencede çok güzel bir kadın
Evet çok güzel
Gayet guzel
Evet çok güzel
Ben güzel bulmadım.
Daha güzelleri var
Güzel
Degil bence
Cook
Evet çok tatlı
Severim evet.
evet
harika bir kadın
agzi cok buyuk
Abartılıyor
surat iyi
Hiç sevmem bunu
Güzel
Sırf makyaj buda be
güzel
Muazzam 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar