Bir defter düşünün. İçine ismini yazdığınız kişi ölüyor. İlk olarak kimin ismini yazardınız?


Öhh sanırım 2000 lerin başında bilgisayarıma ilk trojen bulaştıran kişiyi.
Adama kin tutarım sandım bilgisi elimde idi ama bilgilenip geri döndüğümde hiç birşey yapmadım.
Ve kahrolası sistemin açıklarını ve virüslerini manuel olarak yok eden bir manyak oldum Spy-Net in sonsuz yayılma ve çoğalma yeteneği kanserdi ve herkes sadece formatı bilirdi, ben onu manuel durduran ilk kişiyim buna inanıyorum, ama bu bana bir fayda sağlamıyor
O yüzden olayın başına inmek isteye bilirdim 😔😤
Çok tehlikeli bir soru bu :D Ya SoulOnFire olsaydı :D tabi gerçek isim olmalıydı dimi :) :D İşi şakası, bir anime izleyeyim dedim asker arkadaşımın tavsiyesine uyup; dedim animedir, iyidir heralde. Korku filminden beter çıktı ya :D :D
recep tayyip erdoğan 31.10.2018 bir miting sırasında gökyüzünden KAFİİİİRRR diye bir ses gelir ve ardından tayyip patlar her yer kan olur
Senin kafana sıçimmmmm
@bendeiyimsağol önce yazmasını öğren bence gerisine ondan sonra bakarız :*
Tepesen başlardım yazmaya ama en tepeden 😏 sonra kabinelerini
Cevap
26Cevap
Filistindeki mazlumlara çocuklara canlı canlı işkence çektiren o şerefsiz yahudi siyonizmin israilini yazardım
Donald Trump/Angela Merkel/kim joung
Esad bu piçler başta olmak üzere baya yazardım
Herkesin :D açardım facebooku instagramı bana pas vermiyor mu dıkşınnnn fdjfks sevgime karşılık bulamadı diye intihar ettirirdim fdklfhsjk
tüpe çakmakla yaklaşır gibi kendi adımı yazardım
bilmeyenler kesinlikle izleyin en sevdiğim animedir
Netanyahu
Donald Trump
Abdullah Öcalan
Kemal kılıçdaroğlu
Can Dündar
Say say bitmez bende ya 😉
Bütün devlet başkanlarına bir uyarı mesajı çekerdim. İbret olsun diye bir ikisini sallandırırdım. Al sana dünya barışı 😀
Kendim en büyük gereksiz nesneyim burda ya kendimi ya da ben dışında herkesi sjsjdjjd
Eski sevgililerimden en nefret ettiğim kişilerin heralde
Sanırım kimsenin adını yazmazdım. Film güzel miydi, tavsiye eder misin?
Not defterinin kendini yazardım, kendi kendini yok etsin it 😏
Evet defter kalp krizi gecirir
Bunu izlemediğini var sayıyorum 😒
Anladik hava olsun diye yazdim zaten djsjsjsuei
(!) cümlenin sonu bunu koysaydın keşke be kardeşim 😊
Koyulmus say bitti gitti
Yazarım acımam ismini vermeyeceğim o karaktiğini sktiğimin çocuklarının :D
Önce shinigamileri öldürürdüm başıma iş çıkarmasın diye
Çok zekice dkjdjd
Eşim ve annesi onun ailesi hepsi olsun gereksizler boşuna oksijen harcıyorlar
Soylemem var bir iki kisi
En sevdiğim.. Tecavuzculerin olabilir
Kendi ismimi yazardim 😂😂
Güzel soru... ama bunu sadece deftere yazardım😎
O defteri üretenin adını yazardım 😊👍
eski sevgilim ve yeni sevgilisi bir kaç eski dost
Tabii ki kendimi aşk olsun o nasıl soru
Kendi adım olabilir :)
Sabri Sarıoğlu... Bırak Artık Şu Futbolu...
Yazacak bir isim kalmadı
Beni üzen bir eşeğin adını
Hayvanlara zarar vermeyin ama
Günah yapmayın
Herkes eninde sonunda ölücek.
Kendinin. Ölmesi istediğim biri yok hayatımda.
Kimsenin yazmıştım ama fikrimi değiştiriyorum; oto düzelmeyi bulanın adı neyse o! 😑
Yazalım da içeri atsınlar dimi
Kendi ismimi yazardım..
Akrabalardan başlardım😂
Kesinlikle tacizciler tecavüzcüler:(
Erdovan
Arda Turan
Kendi ismimi
Kendi ismimi
Kendimi
near
1 kisi var yazacağım
Soulonfıre
Teşekkürler!
Merve Süleyman
Hiç kimsenin.
En sevdiğim insanı
Kendi adımı
liste kabarık
Malum 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar