Güncellemeler
+1 yıl
Yazacağım kişi Putin olurdu.

Sevmediklerimi yazardım sadece
Sevdiğimi yazardım
Cevap
8Cevap
Kimseyi Yazmam Zamanı Gelince Toprak Atarlar Kişiye
-Vesselam-
Kendimi ve ailemi yazardım. Kimsenin acı çekmesine gerek yok..
yeni nesil bildiğin gaddar
duygusuz!
ne yaşadınız da
ölüm isitiyorsunuz
öldürmek istiyor musun
sorun?
Sahip olmaya gerek yok hepimizin ismi var zaten.
Terör örgütü liderleri
Yok yazmazdım
yazmam
yazmazdım
Yazardım
Yazmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar