Hande Erçel bu fizikle nasıl oyuncu olmuş olabilir?

Yani kızı gömmek değil amacım, ama fiziği benden kötü yüzü güzeldir, tatlıdır bilmem ama fiziği sahiden çok kötü böyle fizikte olan birini Hollywood'un kapısından almazlar kaldı ki Scarlett Johansson'' u bile kilolu diye eleştiriyor Hollywood o kadın 36 beden bir de bizde neden bunlara önem verilmiyor?
Buna fiziği iyi diyenler var gülüyorum, iyi fiziği var diyenler bence obez 😂
Buna fiziği iyi diyenler var gülüyorum, iyi fiziği var diyenler bence obez 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Bende Handeyi Shrek'in sevgilisine benzetiyorum, nefes alsın yeterciler sorumdan uzak dursun 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Ya şaka misiniz? Oyunculuk bu adı üstünde içinde görsellik çok önemli ve Fizik önemli giydiği kıyafeti iyi taşısın seyirci hayran kalsin ayrıca buňa iyi fizik diyenler 100 kilo bende beli yok resmen, bacaklar aşırı kalın, yağlar fışkırmış bana göre yüzü de asla güzel değil not bunu kıskanan bunun gibidir bence 😂
Hande Erçel bu fizikle nasıl oyuncu olmuş olabilir?
Cevapla