Para ile ne aşk satın alınır ne sevgi önemli olan insanın bu duyguları kalbinde kendiliğinden beslemesidir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kesinlikle sevgi ve saygi bitmisse olmaz iki taraf da saygı duymalı birbirine yoksa paraymis neymis bunlar bos şeyler. Para gelir gecer insan bir kuru soganla bile mutlu. olur yeri gelir. Kimse acliktan olmez. Herkes bir is bulur calisir.
sevgi yoksa devam etmenin bir anlamı kalmaz para sadece günü kurtarır.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
para ciksa aninda bosancam aninda sirf haksiz nafaka almasin diye bu cileyi cekiyorum oldururum genede nafaka vermem para kolay kazanilmiyor oldu kadinlik yapma eski kocasi ile gorussunbirde nafaka he
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
tavsiyemdir basima geldi kimsenin gelme sin İlkler unutulmaz diye bosa deme misler dul kadin alinmaz simdi anladim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
340Cevap
Para bitti aşk bitti misali, para kazanılabilir ama aşkta heyecan zor kazanılır heyecanı bulmuşken parayı seçmek aptallık olurdu galiba
Heyecani bitmis evliligi hic bir sey kurtaramaz. Cunku ana tema evliligin mayasi cinsellik yoksa o evlilik olmustur.
Nereye kadar kurtaracak... bir anlık evet kısa vadede ya uzun vadede olacak mi uzun ömürlü olacak mi bunun cevabının hayır olduğunu herkes biliyor
Soruya verilen cevaba göre değişiyor durum.
👇
Aşk seçerim ben hep ama aşkım olduğ için para diyorum ama paraya da önem vermiyorum aslında olmasa da olur yani
Heyecanı bitmiş bir evliliği değil 💰 Alaaddin'in sihirli lambası bile kurtaramaz. Yollar ayrılmalı kendilerine yeni ve unut dolu güzergah bulmalılar.
Parayla saadet olmaz diyenler bu devirde saadetin kralı olur. Eskidenmiş o. Şimdi para varsa saadet var.
parayla ilgisi olabileceğini düşünmüyorum mutluluğun ama düşünürsek mesela birden çok parası olsa parası olan taraf kendini düzeltebilir
Kadının gerçekten sevip sevmediği para yokken, erkeğin gerçekten sevip sevmediği para varken anlaşılır demişler.
Paranın satın alamayacağı milyonlarca şeylerden birisi aşk ve sadakattir.
Ancak; insan paranın sahtesini yapar, para da insanın..!
Para her ne kadar çekici de görünse, manevi huzur vermiyor maalesef. Eşimle güzel bir tatile çıkardım ve aşkımızı tazelerdim..
Sevginin saygının olmadığı yerde para sadece seçenektir ve bu insanı asla tutmaz bir yere kadar tutmuş gibi görünür ama insan oğlu sevgisiz yasayamaz
Para ile ne aşk satın alınır ne sevgi önemli olan insanın bu duyguları kalbinde kendiliğinden beslemesidir.
Kesinlikle sevgi ve saygi bitmisse olmaz iki taraf da saygı duymalı birbirine yoksa paraymis neymis bunlar bos şeyler. Para gelir gecer insan bir kuru soganla bile mutlu. olur yeri gelir. Kimse acliktan olmez. Herkes bir is bulur calisir.
Hayecan, tutku kus gibidir; kafesten kuctumu birkere geri gelmez. altin fases bile yapsan kafes kafestir kus da kus. Bilmem anlatabildim mo
aynen katiliyorum
Bu zamanda para her kapıyı açıyor. En kötü Şeyma Subaşı gibi biter evlilik.. Aylık 125.000 TL tıkır tıkır.
Heyecanı biten ilişkiyi para kurtarır mı? Bunu merakla bekliyorum gerçekten :D Seda Bakan varsa kesin izlenir.
Evliliğin kendisi mantık dışı bir karar ve kavram olduğu için günümüz dünyasında bir felaket ağı dışında çok şey ifade etmiyor
Paran varsa aşk olur zaten sen arasından seçersin, paran yoksa kimse yüzüne bakmaz
😂😂😂 biten zaten bitiyor parayla vs ilgisi yok bunun.
parayla her şeyi satın alamazsın bence..
bunu düşünen yanılıyor..
Parayla saadet olmuyor maalesef ama piyangodan da buyuk ikramiye ciksa akıllica kullanip ona göre parayı yonetmeli
Para, genelde erkeğin aşkını satın alamaz ama kadınınkisini alır
Aşk ile para ile mutluluk olmaz mutluluğu para ile satın alamaz kimse
Para aşık etmez ama parasal sıkıntılardan dolayı ilişkide bir hasar oluştuysa onu tamir edebilir.
Sevgi ve saygı bittikten sonra hiçbir şey kurtarmaz o evliliği
Heyecanı bitmiş bir evlilik zaten bitmiştir. Para onun nasıl sonu olur ki? Belki de para yeniden alevlenen sahte duygulara yol açar?
:) kocayi napayim, zaten bikmisim.
Parayi alir kacarim
En iyisi parayı bölüşüp ayrılmak. Herkes özgürce takılır. Para bitene kadar herro bitti mi merro 😂
Aşk diyorum.
1 Martta sinemadayım, tabi netflixe satmazsanız
Her şey para değil ki, bir para ile evlilik kurtulmaz bence.
Sadakat yoksa kurtulmaz para başkalarına harcanır. Ikı tarafta yenılenmek ıstıyorsa bu ılıskıde, o zaman degerlendırılebılır
Kurtuamaz bence ya para herşey demek değildir mutluluğu para ile elde edemezsin.
Helalinden olsun de Para olsun
Eş de Aşk 'ta ALLAH ın izniyle bulunur..
Para da kurtaramaz bence. Bitmişse zaten hiş başlamamıştır ki
İguness biten birsey kimse yeniden başlatamaz katılyorum size
Aşka inanmıyorum karakteri düzgün olsun parayla birşeyler yaparız
İçinde sevgi ve saygı kalmayan evliliği para ayakta tutmaz
O PARAYLA BIRAK EVLİLİGİ NE HEYCANLAR YASARSIN BİR GÜN MİAMİDE SEVGİLİNLE CLUPTA BİR GÜN RUSYADA MEYHANEDE
asla para filan kurtarmaz. zaten heycan 2-3 ayda biter.
Parayla saadet olmaz diye klişe ama doğru bir söz vardır.
Paraya mahküm bir ilişki, yemek yüzünden kafesi tercih eden bir kuş gibidir!
Sadece para degil, sevgiyi alevlendirilicek bisiler yapilmali
kurtulmaz
kurtulmaz
kurtulmaz
kurtulmaz
kurtulmaz
Her şeyin başı paradır.. Fazla hayal kurmayın dağda mı yaşıyorsunuz he Allahım
Aşk parayla kurtulmaz ama para olmadan da sürdürülemez.
Para ile Aşk satın alınamaz ama cinsellik veya eğlencelik hatun kiralanabilir.
herşey para 💰 😂
Yani aynı para ya batırıyor ya çıkartıyor ilginç 🙃
Para geçici çözüm herşeye yeniden başlamak lazım gerekirse biraz uzaklaşıp birbirini özlemek lazım
Ücrete tabi aşk kim ister?
Kişilik meselesi paraya tapan insanları bir an unuttum,
Kurtarmaz sevgi lazım para sevginin olmadığı biyerde hiçbişey
bu devirde tabii ki para aşk falan ikinci planda kalıyor maalesef
Bence kurtarmaz. O addm veya kadin anlamiycak mi o para bittikten sonra evliligibin de biticegini
Yeterince olsun kimseye öuhtac olma yeter çok fazlasıda insanı sapıttıtır
Para belki yeni aktivitelere olanak sağladığı için kurtarır
Parayla saadet olmaz. Aşk satın alınmaz diyenler yanılıyor ikiside paragözse herşey olur
çoğu evliliği para başlatıyorda para kurtarmıyor hatta bitmesine teşvik ediyor :) tazminattan dolayı
Reklamını gördüm. Evde izlerim. Sinemaya gidemem. Merak ediyorum
NY arada evet para heyecan katar
sevgi yoksa devam etmenin bir anlamı kalmaz para sadece günü kurtarır.
para ciksa aninda bosancam aninda sirf haksiz nafaka almasin diye bu cileyi cekiyorum oldururum genede nafaka vermem para kolay kazanilmiyor oldu kadinlik yapma eski kocasi ile gorussunbirde nafaka he
tavsiyemdir basima geldi kimsenin gelme sin İlkler unutulmaz diye bosa deme misler dul kadin alinmaz simdi anladim
.
Çok üzgün olarak söylüyorum ki,
Para insanın kusurlarını kocan bir yorgan gibi örtüyor.
.