Aşk, heyecan, aksiyon ve kahkaha dolu, güzel filme benziyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bence para. heleki su icinde bulundugumuz yasatantimizda ve ulke sartlarinda ilk oncelik para para olmadan kim kime bakar burda bos bos konusuyorsunuz anca
Parayla saadet bal gibide oluyor kendi ailemden örnek veriyim babam esnaf halıcılıkla uğraşıyoruz o gün iş varsa para kazanabildiysek ne mıtlu ev şen şakrak ama işte bir kaç gün iş olmasın hatta iş olmasın sen o Zaman görürsün işte anyayı konyayo
@Sfrmstf Iste bu anlattigin olay, babanin dunya malina ne kadar kapildigiyla alakalidir. Her sey para degil, bu dunya degil. Para kazanamayinca kendini harap etmek ya da cok uzulmek ancak paraya asiri onem vermekten kaynaklanir. Biraz maneviyata dogru gidin. Eve geldiginde ailesi ve vatani sapasaglam duruyorsa ne mutlu.
@sweet_girl00 dedgimi anlamadın galiba annem babam namazda kılıyor maneviyatlada uğraşır ama para bu hayatın değişmez önemli bir gercegi bunun tapmakla bir alakası yok allha şükür durumumuz iyi de ama fakirlikten karnı aç olan bir sürü insan var ve bunlar intihar boyutuna kadar da gidebiliyor !!! Malesef dedigin gibi aile maneviyat ile gitmiyor herşey para hersey degil ama saglık ve ölüm haricinde herşeyin kapısınıda açabilecek bir güç...
İnsanlar para önemli değil diyor ama bu çok yanlış bir düşünce. Evliliklerde ki en büyük huzursuzluk paradan çıkıyor ne yazık ki. Eski devirde değiliz artık şimdilerde ayağını sokağa çıkarsan para gidiyor arkadaş.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
340Cevap
Her ikisi diyorum. Biri olmadan diğerinin olması pek mümkün değil günümüzde malesef.
biten bitmiştir. Kurtarılacak son şey kalan Can’dır.
Allah utala bazen insanları parayla sınar çünkü her kapıyı açar açar o illet👍
Aşk > Para diye düşünüyorum, parayla aşk olmaz diye düşünüyorum.
Parayla mutsuz olsan bile ferraride ağlamak değişik bir duygu olabilir ;)
Herkesin düşüncesi farklı olabilir bu konuda bir yorum yapamayacağım.
Sevgi yoksa bittiyse para napsin parayimi koynuna alip yatcan
Herşey para değil ama para olmadan da olmuyor maalesef
Para bir çok şeyi güzelleştirir ama önemli olan aşk.
Yemek ve tuzu gibiler.
İşin içine para girince dostluk ta biter kardeşlik de
Yeni bir aşk doğmaz ama heyecanı bitmiş bir ilişkiyi yeniden canlandırabilir
Para insanı mutlu eder ama bitmiş evliliği kurtarmaya yetmez.
Heyecanı bitmiş bir evliliği vergi indirimiyle tam kapsamlı beleş sağlık hizmetleri kurtarır
Film güzele benziyor kesin izlenir.
Murat Boz da oyunculuğa da yakışmış hani.
Daha beter bence , parayla satın alınabilecek şeyleri yaparsın , gönül bunlara dahil değil
Para her türlü bulunur ama aşkı kolay kolay bulamazsın
Saygı, sevgi, iletişim bitmişse o ilişkiden bir cacık olmaz... para bile kurtarmaz.
Para mutluluk vermez ama dpor arabanın içinde ağlamak daha iyidir.
Parayla saadet olmaz, oldugunu sanırsın ama geçer gider...
Para bitmesini hızlandırır avukat masrafları da ordan karsilarlar
Aşk, heyecan, aksiyon ve kahkaha dolu, güzel filme benziyor.
bence para. heleki su icinde bulundugumuz yasatantimizda ve ulke sartlarinda ilk oncelik para
para olmadan kim kime bakar burda bos bos konusuyorsunuz anca
Parayla ask kiyaslanmaz ikiside olmasi lazim aski parayla alamazsin
İki taraf yıpranmadıysa, ilişki saygı ve sevgi üzerine kuruluysa belki kurtarabilir.
Para bir şeyi değiştirmez bittiyse evlilik düzelmez
Abi para olmasa da olmaz ama ask sıfır ise kurtarmaz bence
Heyacen olmayan bir evlilikte gelen para sadece paranın ilk heyecanını yaşatabilir ama sonu hüsran
Parayla saadet olmaz. Aşk satın alınmaz
👍🏻 aynen
@Difen
Tesekkurler
Hadi canım para ile saadet olmazmış kendinizi kandırmayın para olmadan ne yapabiliyorsunuz
Sen onu günumüz insanina sor
@MutsuzPrensS parasız kadına git söyle aşık oldum
Bak ne oluyor
Parayla saadet bal gibide oluyor kendi ailemden örnek veriyim babam esnaf halıcılıkla uğraşıyoruz o gün iş varsa para kazanabildiysek ne mıtlu ev şen şakrak ama işte bir kaç gün iş olmasın hatta iş olmasın sen o Zaman görürsün işte anyayı konyayo
@Sfrmstf Iste bu anlattigin olay, babanin dunya malina ne kadar kapildigiyla alakalidir. Her sey para degil, bu dunya degil. Para kazanamayinca kendini harap etmek ya da cok uzulmek ancak paraya asiri onem vermekten kaynaklanir. Biraz maneviyata dogru gidin. Eve geldiginde ailesi ve vatani sapasaglam duruyorsa ne mutlu.
@sweet_girl00 dedgimi anlamadın galiba annem babam namazda kılıyor maneviyatlada uğraşır ama para bu hayatın değişmez önemli bir gercegi bunun tapmakla bir alakası yok allha şükür durumumuz iyi de ama fakirlikten karnı aç olan bir sürü insan var ve bunlar intihar boyutuna kadar da gidebiliyor !!! Malesef dedigin gibi aile maneviyat ile gitmiyor herşey para hersey degil ama saglık ve ölüm haricinde herşeyin kapısınıda açabilecek bir güç...
Tebrik ediyorum namaz kildiklari icin. Ama ibadet etmekle duzelmiyor boyle huylar. Ne namaz kilanlar var. Ayrica soylediklerin de celiskili.
@sweet_girl00 özetle demek istediğim şey para sağlıktan ölümden sonra gelen şeydir teşekkür ederim bu arada :)
@sweet_girl00 helal sana
Sagol
Kurtulabilir ama aralarında hiç bir şey kalmadıysa kurtulmaz bence 😞
o milli piyango çıkarsa bence evlilik kökten biter :D
Oynayanlara oyuculara sorun cevabı neyse odur yani para
Seda Bakan'ı çok beğenirim. Her rolü inanılmaz iyi oynuyor. Merak ettim doğrusu ben bu filmi.
Heyecanı bitmiş bir ilişki gazı kaçmış kola gibidir. Bence hiç bir şey kurtaramaz :D
Muratcim çok severim ❤❤ ama para hayat kurtarır bu da bir gerçek
Filmi merakla bekliyorum. Konusu çok hoşuma gitti, ismi de çok hoş. Öldür beni sevgilim :)
Parayla bir yere kadar mutlu olabilirsin. Aşk ve saygı önemli şeyler.
Para Her Şeydir. Parayla Saadet de olur Mutluluk da olur Evlilik de olur.
Paran yoksa hiçbiri olmaz
Bu ülkede para herşey. kadınların özellikle dini imanı para. o yüzden kurtarır kesin.
Tabiki para para olursa huzurda olur ama tabi birde yataktada huzur var
Para kurtarmış olsaydı aşkı şeyma subaşı ayrılmazdı 🤔
ikisi de olmalı bence.. aşk parasız para aşksız olmaz
Aşk paradan daha üstün ve ne yazıkki aşk para ile satılmaz
Para ile kurtulur. Parasız heyecanı nasıl yapacağız aç aç?
aşk bir bok yapmıyor para oldumu her şey oluyor bende aşk aşk deyip duruyordum hep ama ole değilmiş mevzu :)
Aşk biter saygı ve sevgi de bitmiş ise para hiçbir işe yaramaz. Hele kadında sevhi bitmiş ise asla olmaz.
Artık para ile saadet oluyor ne yazıkki. devir değişti herşey ateş pahası. aşk karın doyurmuyor kuzucuklarım.
Aşk, aksiyon filmimidir ki heyecan bitsin? Şu monotonlaşma olayını anlamıyorum. Seven sevdiğinden sıkılmaz. Sevemiyorum, beceremiyorum deyin. Bitsin.
Zor günümde yanımda olmayanı param olunca yanımda olacaksa zahmet etmesin alırım evini baglarim maaşını ama benden uzak dursun kimse kusura bakmasın bakarım hayatima kimseyi mağdur etmeden yalniz
Sevgi ve saygı en önemlisi.. aşk biter sevgi ve saygı kalır.
İnsanlar para önemli değil diyor ama bu çok yanlış bir düşünce. Evliliklerde ki en büyük huzursuzluk paradan çıkıyor ne yazık ki. Eski devirde değiliz artık şimdilerde ayağını sokağa çıkarsan para gidiyor arkadaş.
Parayla, aşk satın alınmaz, alınamaz. Hele ki, parayla saadet, hiç olmaz.
Heyecan bitmişse saygı da bitmiştir. Para gelirse ihanet başlar daha da yozlasir o evlilik
Tabiki de aşk ve aşk paranın yerini asla alamaz mesela para ile sevgi satın alınamaz.❤
Parayla Saadet olsaydı boşananların çoğunluğu zenginler olmazdı
Asla o bitmiş bir evliliktir ve de okeye dönüyorlardır. Düzelmesi mucize olur.
Para uzerine kurulu iliski daima menfaat iliskisidir. bu tip iliski bana gore değil
Bence parayı ikiye bölsünler en baştan. Herkes kendi payını alsın. Sonra da isteyen istediğini yapsın. Ben olsam Avrupa’ya altın vizeye başvururdum.
para belki bir yere kadar evliliğin sürmesini sağlayabilir ama evliliği kurtarmaz
Lidyalılarda günümüzde ki paraya verilen değer veriliyor muydu sorunsalı?
Hiçbir şey fayda etmez. Hislerin yeri dolmadıkça cep dolmuş bir faydası yok