2 gün önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine başladığım bir diziyi sizlere anlatmak istiyorum.
Bu diziyi neden izlemelisiniz?

Eğer Stephen King kitapları ve o tarzı seviyorsanız tam sizlik bir dizi.

"Stephen King kim?" diyorsanız eğer korku, gerilim, hafif bir de doğa üstü şeyleri seviyorsanız ilginizi cezbedecektir.

İlginizi çekti ama konusunu bilmiyorsunuz onu da aşağı da anlattım.

1991 kışında kaybolan Henry adında ki çocuğun 11 gün sonra ortaya çıkması ve ne kadar kanıt olmasa da babasının ölümünden kasaba halkı çocuğu suçlar oda kasabayı terk eder. Yıllar sonra yani 2018 yılında o kasabada bulunan hapishanede bir su tankının içinde genç bir adam bulunur. Adamın dosyası, kaydı vesaire yok. Söylediği ilk şey Henry'nin ismidir. Böylelikle Henry kasabaya gelir. Olaylar bu şekilde başlıyor bende daha başındayım...

Okuduğunuz için teşekkür ederim. #BayPanda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar