Güzel ülkemizin en nadide şehirlerinden olan İzmir, her zaman sanat ve müzik dünyasına önemli isimler armağan etmiştir. Havası mı suyumu bilinmez ama o coğrafyada yaşayan her birey aslında kendi içinde bir yıldız olsa da, onlardan biri son günlerde Bon Production etiketiyle çıkan tek kişilik çalışması "Ne diyorsan" ile 2018'in son günlerinde müzik dünyasına ayrı bir ışıltı, ayrı bir renk kattı. 'Zaten var olan ışığı ve rengini, hatta enerjisini kattı'' desem daha doğru olur sanırım. Bugün KizlarSoruyor'da İzmir'den yükselerek tüm Türkiye'ye parlaklığını hissettiren bir yıldızı konuk ediyorum. Onun adı;
Aybüke Albere

O aslında müzik dünyasına çok yabancı değil. Çünkü son yıllarda şarkıları ve karizması, farklı aurası ile genç kızların adeta sevgilisi olan Edis'in çok eski arkadaşı. Neredeyse yola birlikte çıkmışlar ve İzmir'deki o günlerde hep 'şimdi yaşadıkları günlerin hayalini kurmuşlar.' Sonra birlikte çalışmaya başlamışlar ve konserler, yeni deneyimler, bambaşka duygular. Bu ışığın zaten farkında olan Edis'in de desteğiyle kendi başına bir single çalışmasına imza atan Aybüke Albere 2019'a ve yeni bir başlangıca merhaba diyor.

Sevgili KizlarSoruyor üyeleri, bugün yine çok farklı, çok heyecanlı, müzik dolu ve her zaman olduğu gibi samimiyet ile geçen birkaç şahane dakika sizleri bekliyor.
Aybüke ile söyleşimiz başlıyor. :)

Sevgili Aybüke öncelikle sana hoş geldin demek istiyorum KizlarSoruyor'a ve müzik dünyasına. Bugün burada seni konuk etmekten son derece mutlu olduğumu belirtmek isterim. Tam da yeni bir yıla girmişken yeni ses, yeni bir soluk ve yepyeni bir şarkı. O yeniliklere geçmeden önce seni daha iyi tanıtmak istiyorum sevgili üyelerimize. Nasıl başladı bu müzik serüveni. Aybüke Albere kimdir?
Hoş buldum herkese merhabalar! Müzik serüvenim tabii ki elde saç fırçasıyla ayna karşısında başladı. Ama ben bu işi yapacağım dediğim an: lisedeki müzik grubumla bir ilkokulda verdiğimiz konserdi. Konser bitimi çocuklar coşkudan beni ezmek üzereydi. O coşku bana bu işi yapmalıyım dedirtti! Sonrasında İstanbul'a gidip gelmeler, vokalistlik serüveni ve derken solo çalışmama yoğunlaştım.
Sizinle ilk işimi buluşturmayı 14 yaşımdan beri bekliyorum aslında. Aybüke kimdir sorusuna ise; hayal dünyasında yaşayan, müzik aşkıyla vazgeçmeden koşuşturan bir kadınım diyebilirim kısaca.
"Ne Diyorsan" şarkısının harika klibinde Edis de yer alıyor!
Klibini çok beğendim. Şarkını da öyle. Güzel bir kızsın ama fiziğini değil, şarkıyı ve dansları ön plana çıkarman çok hoş gerçekten. Şarkının adı "Ne Diyorsan". O muhteşem klibinde de genç kızların sevgilisi Edis de var. Şarkının, klibin hikayesini anlatmanı istesem? Edis'le olan hikayeni, tanışıklığını da herkes gibi ben de çok merak ediyorum doğrusu.
Çok teşekkür ederim. Klipte ve kariyerimin her anında mottom: kendim olmak. Klibi çeken yakın dostum Gülşen Aybaba. Mekan her zaman severek gittiğimiz yine bir dostumun yeri. E klipte de bütün arkadaşlarım oynuyor, arkada dans edenler benim çocukluğumdan beri yanımda olan insanlar. O samimiyetle çektik ve o yansıyor size de.
"'Ne diyorsan' klibi düğünüm gibiydi. Tüm sevdiklerim vardı"

Düğünüm gibiydi klip günü :) Artık ülkemizdeki insanların da gereksiz çıplaklıktan yıldıklarını anladım. Ben çok rahat giyinen bir kadınım her zaman da canım ne isterse onu giydim. Minicik etekler, göbeği açık bluzlar ama bunları hiçbir amaç gözetmeksizin istediğim için giydim ve giyeceğim. Çok tıklanalım gibi bir derdim yok ve hiçbir zaman da olmasın, kendime not :) Hatta mayoyla da klip çekerim ama o zaman da göze batacağını sanmıyorum çünkü samimiyet olacak her işimde. Kadın ne isterse onu giyecek kimseyi umursamadan..
"Hayalleri beraber kurduk. Edis gibi bir dostum olduğu için çok zenginim."

Şarkım Onur Özdemir imzası taşıyor. Onurla tanıştığım andan beri sihir var. Büyük emek ve heyecanla aşama aşama üzerinde beraber çalıştık. Edis işin her anında vardı tabii, hayalleri beraber kurduk hakikate de beraber döndürdük. 13 yıldır iflah olmadan bunun peşindeyiz. Edis gibi bir dostum olduğu için çok zenginim.
"İçimdeki amazon beni yalnız bırakmıyor."

Şarkılar, zor geçen hayatımızın nefes aldığımız penceresi gibi adeta. Ruhumuz doyuyor. Duygularımıza tercüman oluyor. Ama müzik piyasası da gerçekten bir kurtlar sofrası. Çekincelerin var mı ya da oldu mu? Sonuçta kolay olmayan bir yolcuğun başındasın. Hedefin nedir?
En başında çekincelerim yoktu ama yaşadıkça çekinseymişim de hazırlıklı olsaymışım dedim tabii :) Hiç kolay olmadı ve olmayacak gibi görünüyor fakat yapacak bir şey yok. İçimdeki amazon beni yalnız bırakmıyor, ona güveniyorum. Hedefim ruhumdaki müziği yansıtmak ve bir kadın olarak en tepelerde olup, gücü en küçük azalan hayaldaşlarıma ilham olabilmek.
Türkiye'de ve dünyada sen kimleri dinlersin? Mesela senin gibi yeni şarkıcılar içinde başarılı veya başarısız buldukların var mı?
Her şeyi, herkesi dinliyorum. 70'ler çok seviyorum. Queen hayranıyım. Ariana Grande'ye bayılıyorum. Ülkemden de Mabel Matiz, Sıla, Yasemin Mori, Gaye Su Akyol’u çok beğeniyorum. Muazzam işler yapıyorlar.

Edis'i çok seven büyük bir kitle var biliyorsun. Klibinde ikinizde çok tatlı görünüyorsunuz. Onun hayranlarından kıskanıp bunu dile getiren oldu mu?
Oldu, olmaz mı? Çok normal bence çünkü daha yeni gözümü açtım onların penceresinde.
"Kendimi bulmaya, kendim olmaya taktım kafayı."

Sevgili Aybüke son olarak sormak istediğim. Aybüke nasıl bir insandır. Hayalleri, umutları, hedefleri. aile yaşantısı. Aşk hayatı. Aşka bakışı. Bir de seni en çok anlatan 'İşte bu benim şarkım' diyeceğin bir şarkı var mı?
Herkes gibiyim. "Canım kendim” durumum vardır benim, hepimiz çok değerliyiz, çok özeliz. Kafalarımız bambaşka birer gezegen. Kendimi bulmaya, kendim olmaya taktım kafayı :) Tek çocuğum, kardeşim yok. Ailemle de dostluk ve güven ilişkimiz var. Bayılıyoruz birbirimize ve birbirimizi özlüyoruz da. Ailem İzmir'de yaşıyor. Fırsat buldukça kaçıyorum yanlarına. Aşka bakışım evrensel, doğadan gelen her şeye aşığım, müziğe aşığım işimi aşkla yapmak en büyük önceliğim, AŞKsız olmaz Aşksız yaşanmaz :)
"Bu hayat sizin ve siz nasıl isterseniz öyle gitmeli."

Son olarak KizlarSoruyor.com üyelerine bir mesajınız var mı? Çoğunluğu genç olan Türkiye'nin her yerinden sevgili üyelerimize dileğiniz ve öneriniz olur mu?
Hayal etmeyi bırakmayın, son sözü siz söyleyin,o ne dedi bu ne dedilere takılmayın, özgür olun, hata yapmaktan korkmayın! Bu hayat sizin ve siz nasıl isterseniz öyle gitmeli :) Güç sizde!
Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da Zorlu Performans Sanatları Merkezinde yeni yıl konserinde birlikte sahne aldığı, çocukluk arkadaşı ve müzik dünyasındaki en büyük destekçisi Edis 'Olmamış mı? 'diye adeta Aybüke sevenlerine soruyor. Bence olmuş. Çok da güzel olmuş. :)

Bugün KizlarSoruyor'da müzik dünyasına adım atan genç ve iddialı, üstelik İzmirli bir genç kadın, sevgili Aybüke Albere'yi konuk ettim. 'İnsanı, en iyi düşünceleri tanıtır' diyen biri olarak Aybüke'nin sorularıma verdiği yanıtlar ve yansıttığı düşünceleri, duyguları, hayalleri aslında onu sadece müzikal anlamda değil karakter ve hayata bakış olarak da daha iyi tanımamıza vesile oldu.
Zaten Instagram hesabında yer verdiği üstat Sabahttin Ali'nin 'Kürk Mantolu Madonna' kitabından bir alıntı onu çok iyi anlatıyor..
...ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Kafasının içinde yaşadıklarından dışarı sızanlar bile mutluluk verdiği sevgili Aybüke Albere , "Ne diyorsan" aktardım.. :)
Çok teşekkürler sana. Başarıların daim olsun, yolun açık olsun.
Sevgiyle..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar