Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Merhaba arkadaşlar. Bugüne kadar hep güzellerden bahsettik, biraz da çirkin olanlardan konuşalım. Bu Bence çok tepki toplayabileceği gibi sevilebilir de. Kendimi yılın cesuru ilan ediyorum :D Başlıyoruz.

1- Jesy Nelson

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Bu Little Mix vokalinin pek güzel olduğunu söyleyemeyeceğim. Hatta bence grupta sesi en az güzel olan o. Sana verebileceğim tek tavsiye kilo vermen Jesy.

2- La Roux

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Bu da değişik bir tarza sahip olan ünlümüz. Biraz saçlarını uzatmaya ne dersin? :D

3- LP

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Evet bu da 2 yıldır epey popüler şarkıcılardan biri. Onu lost on you şarkısıyla tanıdık. Kendisini erkek gibi hisseden ve kızlardan hoşlanan Laura, tarzıyla da erkeği andırıyor. Hatta tanımasaydım kız olduğunu anlamazdım.

4- Sia

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Sia'yı görmeden önce kendisini siyah saçlı esmer ya da siyahı olduğunu düşünen umarım tek ben değilimdir. Çünkü sesi siyahiler gibi güçlü. Her neyse. Yine yüzünü gören pek insan olduğunu da düşünmüyorum çünkü genelde yüzünü saçlarıyla kapatıyor.

5- Aurora

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Evet sesin melek gibi, şarkıların cennetten gelme ama yüzüne biraz renk ver be kızım. Sana kırmızı/bordo ruj çok yakışıyor biliyorsun. Bu arada runaway şarkısı favorim. Mutlaka dinleyin.

6- Madonna

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Listemizin bir diğer talihsiz üyesi de Madonna. Teyzecim o kıllar ne öyle? :D

7- Nicki Minaj

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Bir kadının hem çirkin hem de tatlı olabileceğinin kanıtıdır Nicki Minaj. Gülüşü de aşırı tatlı. Ama söylemek istediğim bir şey var. Popon ne kadar büyükse o kadar güzel anlamına gelmiyor Nicki. Çoook itici.

8- P!nk

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Bir kere bile pink'i uzun saçlı görmedim. Perukla bile. Eminim ki ona çok yakışırdı. Her neyse. Maalesef çirkinsin Pink :(

9- Meghan Trainor

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Kendisi en nefret ettiğim ünlülerden biridir. Şişmanların zayıflardan daha güzel ve çekici olduğunu söyleyen bir şarkı yazdı kendisi ve biz onu bu şarkısıyla tanıdık. Bu sözüne bir tarafımla gülüyorum :D Emin misin? Sen neden çirkinsin o zaman?

10- Bebe Rexha

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Bu da yeni tanımış olduğumuz şarkıcılardan biri. Ama kendisi uzun süredir şarkı söylüyordu. Onu seviyorum <3 I'm gonna show you crazy şarkısını dinlemeniz şiddetle tavsiye edilir :D

11- Amy Winehouse

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!

Sırada hiç şaşırmayacağınız bir ünlü var. Alkol ve uyuşturucu kullanan bu ünlü, farkında olmasa da bulimia hastasıydı. Ve çok zayıftı. Rehab şarkısında da bacaklarının arasındaki kocaman boşluğa bakınca fark edebiliyoruz.

Evet bir Bence'nin daha sonuna geldik. Hepsi severek dinlediğim şarkıcılar (biri hariç). Ve dinlemeseydim zaten onları tanımıyor olurdum ve listeye de koymazdım. Herkesin unutmaması gereken bir şey var. "Her kadın güzeldir."

Sesi Çok Güzel Olsa da Kendisi Güzel Olmayan 11 Sanatçı!
Cevapla