Cast ajansı nedir? Ben ne yapıyorum? Doğru cast ajansını nasıl bulurum? Bir ajansın iyi bir cast ajansı olup olmadığını nasıl anlayabilirim?
Sorularınızın cevabını bu videomda vermek istiyorum.
Teşekkürler KizlarSoruyor :)
Sorularınızın cevabını bu videomda vermek istiyorum.
Teşekkürler KizlarSoruyor :)
Televizyon kanallarının yerli dizi kustuğu bir dönemde ajansların bu kadar gündem olması çok doğal, herkes hayalinde star olacak, bölüm başı en az 50.000 tl alacak, paparazzilere yakalanacak falan.. gerçek şu ki bu sektöre deli gibi para kazandıran bu hayalleri kuran ve dizileri izleyenlerden başkası değil.
beni özel olarak çağırdılar diş macunu reklamı ve çikolata reklamı için ama gitmedim çünkü karşlıgında bizde para veriyormuşuz ama garanti değil nolcagımız o yüzden gitmemiştim
ama gitsem nolurdu merakta etmiyor değilim :Dd
Cevap
34Cevap
Çok bilgilendirici bir bence olmuş, arkadaşlarımız lütfen iyi izleyip dinlesinler çünkü o kadar çok dolandırıcı cast ajans çıktı ki 2 resim çeki 300 TL paralar alıyorlar ve o insanların umutlarıyla oynuyorlar. Emeğinize sağlık :)
Yalan dolan işler bence. Kesin işin arkasında ilginç şeyler dönüyor. Yetenekli olman, uygun olman görüntüde yeterli. En fazla figüransın ve öyle emekli olursun. Artık birilerinin elinden bir menfaat karşılığı tutması mı lazım, yoksa başka şeyler mi lazım? Soru işaretleri?
Mood ajansa üyeliğim bulunuyor...
Geçen yıl cesur ve güzelde kıvanç tatlıtuğ ile aynı sahnede oynadım...
İçeride dizisinde oynadım...
Sabah 8 den akşama kadar çekim mi olur...
Ortam güzel farklı insanları tanıma olanağı oluyor...
Yalnız ücretler çok düşük...
Tümay hanim ben oyunculuk dersleri alıyorum ve bitmek üzere bilgileriniz için teşekkürler
İnstagram da sürekli karşıma çıkıyordu açıklamanız için teşekkürler.
Bilgilendirici açıklamalarda bulunmuşsunuz. Teşekkürler...
ablam başına çok hızlı girmişsin bişi anlamadım ama tamam sözylediklerin doğru ama o zaten heryerde yazan bize doğru olanı söylersen seviniriz yinede emeğine sağlık
3 yıldır ajanstayım hergünde setlere gidiyorum ama fgr olarak ajans falan yalan dolan eğitim almak gerek başka çare yok
yalan dolan foto çekcez die 150 tl yaladılar kayboldular ks de yol geçen hanına döndü
Bu hayatta ekran karsisnda rol almaya gerek yok.
Hayat basli basina bir oyun zaten
Hayatin bu oyununda basroldeyiz zaten
Ben zaten keşfedilmişim gıbı hıssedıyorum :D
Tanidigin yoksa hic birseysin bu ulkede
Ben keşfedilmeyi bekliyorum😎
yorucu değmiyor zhmetine
Sadece figüran. Çıkıyor bu ajanslardan
Bu ülkede herkes kendini star oyuncu saniyor
Mecliste dayın varsa iş bitmiştir 😅
Kesfedilmeyi bekliyorum bende 😀
ıyı bılgı. eşekkürler
Torpil her yerde işler
Zor öyle kolay olmaz herhalde
Ellerine saglik tesekkurler
Darisi basima
Teşekkür ederiz.
ne uğraşacan
İstanbul'da bulursun
Emeğinize sağlık, teşekkürler.
iyiymiş
Emeğine sağlık
teşekkürler
Tanımıyorum sizi
İyiymiş
Eline sağlık.
Emeğine saglik
Emeğine sağlık.
Teşekkürler.
açık adres isteriz:D
Teşekkür.
Eline sağlık
Elinize sağlık.
kesin olurmuyum
tiskorler
Elinize sağlık
tesekkürler.
Tamamdır
Çok güzel olmuş.
Teşekkür ederiz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar