Daha işin başındasın ^^. Eğer seviyorsan tavsiyem bir yere bakarak detayları izlemeye çalış. Her bir çalışmanda aşarsın. Gördüklerini yansıtmada eksikliklerin var. Çünkü tam olarak detaylara odaklanmamışsın. Hepsi yavaş yavaş olur. El yeteneğin var ama geliştirmene dayalı bu. Hayal gücüne göre de çizimler yap, ruhuna göre. Ama sen de fark ediyorsundur ki iyi gösteremiyorsun kafandakini. Yavaşça olur o. Birçok insanın çalışmasına bakabilirsin. Çok etkili olur. Daha rahat onların görebildiklerini görmeye başlarsın ^^
3. Resim Sezen Aksu sanırım😀 bence ışık var ben onları çizemezdim açıkçası. Kursa vs gidip ilerletmeye çalışırsın ilelerse resim bölümü vs okuabilirsin
Yeteneğin ortaya çıkması için önce sevmek gerekir.. Resim yapmayı sevmesen uğraşmazdın, yeteneğin olmasa çizemezdin.. Sen burdakilerin yaptığı yorumlara bakma. Sana yeteneksizsin diyenler senin şu yaptıklarının onda birini bile yapamaz. Yeteneğin var ve gayet güzel çizmişsin. Bundan sonra yapman gereken daha çok çizim yaparak kendini geliştirmek 👍 Resim çizmeyi bırakma 😊
Çalışman lazim herkes cizebilir bunlari göz o sekilde cizilmez burun ve kaşta ayni sekilde egitim gormedigin icin olabilir ama kalem tutusun fena değil egitimini alirsan olabilir kimse dogustan yetenekli doğmaz hem
Bence biraz daha uğraşırsan daha güzel çizebilirsin ben görsel sanatlar bölümünü okuyorum ilk başlarda benimde resimlerim bunun gibiydi ama gitgide geliştirdim sende böyle yapabilirsin
En alttaki güzel olmuş ama diğerlerini bende çizerim diye düşünüyorum 😂 tabi bunu resimle hiç bir yeteneği olmayan bir kız söylüyor. Belirtim belki aslında iyidir😃
Allahtan edebiyatım iyi ortaokulda il birinciliklerim var diye görsel sanatlar hocası yüksek veriyordu dkdldmldmd hiç unutmam bir gün çizimime 50 vermişti deli dilek
Ooo sen yine iyiymişsin ya. Ben ortaokulda anneme yaptırıyordum resimleri, annemde biraz iyi çizer benden beklenilmeyecek şekilde iyi yani 😂 öğretmen benim yapmadığımı anlayıp sıfır vermişti ahdhjsfmjsjd😂
Kdkdkdlskdpmsls ben babaanneme çizdirmiştim yeni resim hocası bilmiyordu tabi kimsenin performansını tam bir çocuk çizimi hak ettin deyip 100 vermişti dosododmd
En İyi Cevaplar