Biliyorum şıklar yetersiz. Kendiniz belirtebilirsiniz sevdiğiniz grubu.
Metallica. \m/
Megadeth.
Iron Maiden.
System Of A Down.
Diğer. (Belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Metal ayrı bir din gibidir. Bu müziği seven bu müzik başlığı altındaki tüm grupları kabul etmiş sayılır. Çoğu metal grubunun arasında da zaten rakabet olmaz. Beraber düet yaparlar, birbirlerine selam yollarlar sahneden falan. Ama Iron Maiden'ın yeri ayrı;)
Metallica - Guns N'Roses - Nirvana - Pink Floyd - Scorpions bunları birbirinden kesinlikle ayırmam gerisi müzik yaptığını zannediyor bence =))
benim için ayrım yapmak imkansız ama nirvananın yeri bende çok ayrı.. the agonist ,arch enemy,amon amarth,lamb of god,manowar,rammstein örnek verebileceğim listem çok uzun:P
genelde o tarz muzikler dinlemem ama Nickelback: how you remind me guzel
Cevap
15Cevap
rock ve metal demişsin ama, metale kaymış şıkların. Iron ve Metallica çok iyi. rock müzikte de, bir scorpions, cinderella, nirvana, queen vs. çok iyidir.
Pink Floyd, Accept, Led Zeppelin, Guns n roses, Ozzy Osbourne, Motorhead, Slayer, Dream Theater, Slipknot, Breaking Benjamin,Judas priest, Killswitch Engage , Linkin Park, AC/DC,Bullet For My Valentine,Black Sabbath,Rammstein,Manowar.
İron maiden tabiikide tartışmasız system de çok iyi
Maiden, Megadeth hariç hepsi çöp yav bunların. :S
Judas Priest diyorum ben...
Genel olarak alırsak;
Pink Floyd
Judas Priest
Ten Years After
Saxon'u da pek severim...
St.Anger ile etrafı batırdılar zaten. Beni kendine çeken bir yanı kalmadı. :S Death Magnetic ile toparladılar sayılır ama onda da Lars'ın saçma davul partisyonları yüzünden kafamın içinde büyük bir delik açıldı. :O
Metallica dersen iki şey söylerim; Eye of the beholder, Motorbreath... Dinlesem dinlesem ikisi ancak. Diğer şarkıları tatminsizlik yapıyor. :D Bayılarak dinlediğim Master of Puppets artık çöp müzik gibi gelmeye başladı.
tartışmasız haggard...
başka grup da dinlemiyorum bu tarzda...
Metallica, Nirvana, Cranberries, R.E.M, Guns N' Roses, My Dying Bride, Anathema, Muse falan filan. Hepsinin yeri ayrı.
Metallica sız bi hayat düşünemiyorum ama system of a down da çok iyidir ya.
benim için guns'n roses,scorpions,queen,metallica,megadeth,skid row falan filan.
lady pank,live in tokyo,howling bells,amen corner, ve .s
ben türkçeden yana kullanıcam cevap hakkımı duman diyorum
...MEGADETH...Trash never dies...
Rammstein, Pink Floyd
TSM forever
Dave amcama selamlar
bu tür müzikleri sevmiyorum
sevmiyorum bu tür grubları :D
accept
;)
genel olarak gizliyim ben hehe. demet akalın fanıydım sözde hatırlayana XD
birdost şu laflar yüzünden sürekli gizli yazıyorum.
he ya oyum ben XD yapayım gene.
hehe birdost tanımadı hala beni :)
:).
evet
Pink Floyd
Metallica.
megadeath...
hiç biri :)
Maroon 5
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar