Güncellemeler
+1 yıl
Eminim herkes ya FRIENDS ya da Rockabye diyecek çunkü Türkiye de bilinen iki şarkı onlar 😂
Güncellemeler
+1 yıl
2002 ya 2 oy, FRIENDS e 3 oy gelir mi? Gelir bence! 😉



Bilindiği için değil hoşuma daha çok gittiği için Rockabye.
Bu kadınının fiziği güzel hoşuma gidiyor
Ciao adios ve friends favorim
Friends ve Ciao adios
Cevap
1Cevap
Dinlemiyorum, dinlemeye değer daha güzel sanatçılar var.
Kadına aşık oldum söfsödk
Valla bende aşik oldum ama kadın bizden yaşca büyük 😂😂
b dedim
Güzel.
Ciao benim favorim.
Bende diyorum hangisi eksik! 😂 Ciao Adios u eklememişim...
Rockbaye.
B diyorum😅
Rockabye, Friends
Hic dinlemedi.
Çok şey kaçırıyorsun ama... 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar