Anne-Marie'nin sarkıları arasında en sevdiğiniz hangisi?

Ben hep 2002 ve Friends şarkıları arasında geziniyorum ama benim favorim elbette 2002!

(Diğer ikisinin fotolarını bulamadım kusura bakmayın)
Anne-Marie'nin sarkıları arasında en sevdiğiniz hangisi?
2002 "Better hit me baby one more time!" ❤
Rockabye "Rockabye baby, rockabye!" 😘
FRIENDS "F. R. I. E. N. D. S... We're just FRIENDS!" 😂
Bad Girlfriend
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Eminim herkes ya FRIENDS ya da Rockabye diyecek çunkü Türkiye de bilinen iki şarkı onlar 😂
Güncellemeler
+1 yıl
2002 ya 2 oy, FRIENDS e 3 oy gelir mi? Gelir bence! 😉
Anne-Marie'nin sarkıları arasında en sevdiğiniz hangisi?
Cevapla