Kitaplarınızın arasında sakladığınız bir şey var mı?

Merhaba,

Bazı insanlar kitaplar arasında bir şeyler saklamaktan büyük zevk alır. Okuduğu kitabın arasına yaprak, gül, fotoğraf, kaldıysa eğer mektup hatta para saklayanlar var. Oradasın biliyorum 😉

Şöyle ufak bir hikayem var.
2006 yılında, lise arkadaşım sınıfa kocaman sarı bir gül getirmişti. Çok istedim o gülü ve ağzımın payını aldım: "Senin sevgilin yok ki gülü ne yapacaksın? "

Neyse ben paramparça tabi 😁 İçi burkuldu arkadaşın. Getirdi verdi gülü ve "Değer verdiğin insana ver bunu" dedi. 12 yıldır saklıyorum kitabımın arasında. Belki bir gün...

Bunun dışında kocaman bir çınar yaprağı da saklıyorum.

Siz neler saklıyorsunuz?
e-kitapların arasına bir şey saklanmaz ki. Hiç romantik değil hem 😁

İyi günler 😊
Kitaplarınızın arasında sakladığınız bir şey var mı?
Kitaplarınızın arasında sakladığınız bir şey var mı?
Cevapla