Bazı insanlar kitaplar arasında bir şeyler saklamaktan büyük zevk alır. Okuduğu kitabın arasına yaprak, gül, fotoğraf, kaldıysa eğer mektup hatta para saklayanlar var. Oradasın biliyorum 😉
Şöyle ufak bir hikayem var. 2006 yılında, lise arkadaşım sınıfa kocaman sarı bir gül getirmişti. Çok istedim o gülü ve ağzımın payını aldım: "Senin sevgilin yok ki gülü ne yapacaksın? "
Neyse ben paramparça tabi 😁 İçi burkuldu arkadaşın. Getirdi verdi gülü ve "Değer verdiğin insana ver bunu" dedi. 12 yıldır saklıyorum kitabımın arasında. Belki bir gün...
Bunun dışında kocaman bir çınar yaprağı da saklıyorum.
Siz neler saklıyorsunuz? e-kitapların arasına bir şey saklanmaz ki. Hiç romantik değil hem 😁
İyi günler 😊
Kitaplarınızın arasında sakladığınız bir şey var mı?
Mesela havaalanında okudüğüm kitabının tam uçağa binecegim zaman kaldığım sayfa arasında bileti vardır bkz:Erasmus kitabının 75. Sayfası kütüphanede kitap okurken kankam bana gül almıştı onu da tanrının formülü kitabının 268. Sayfasında bulabilirim böyle daha çok var
1989...29 ekimden kalan kupkuru yaprak Uzerinde tarih yazili Babam annemle nisanlandiklari gun yazip saklamis. O kitap bende simdi de ben sakliyorum. Yaprak o kadar narin ki. Dokunsam kül misali parca parca olup ucup gidecek. O yuzden kitabi acmiyorum bile
Bize kitap okuyanlar lazım, Kitap okumayıp yüreği temiz olmayanların tiksinmesine verecek cevabım bile yok. Onlar makyaj, ağda, sevgili aldatmaca konularına yönelsin 😂😂😂
Cicekler, yapraklar, bazen not alip unuttugum kagitlar, bazen mektuplar. Ama hicbirini kasitli saklamiyorum, saklamak degil de o seyi kitapla butunlestirip rafa kaldirmak demeli.
Kitaplarımın arasına nadiren bir şeyler saklarım. Ama okurken bol bol not alır ve rastgele sayfalara yapıştırırım. Kitabı açınca hep o notlar düşer yerlere. 😄
Genellikle notları ilk sayfalara yapıştırıyorum. :D Ama ben bir kitabı okuduktan sonra 2 yıl beklemem, 2 - 3 ay sonra tekrar alır okurum. Ağır kitap fetişistiyim. 😂
Özetleri ve yorumları yeniler misiniz? Bazı insanlar yıllara göre yorumlamalarının nasıl değiştiğine bakmak için aynı kitabı birkaç kez okuyup notları karşılaştırır, siz de yapar mısınız?
sosyal bilgiler kitabımın arasına 1 er TL den oluşan 10 TL saklamıştım. Sınıfta düşmüş hepsi. 😁 Dürüst bir Arkadaş bulup müdür yardımcısına vermişti. O gün bugündür romanların arasında saklıyorum 😁
ya genel olarak odama koyuyorum eşyaları odamda çok yüksek eşya yok yatak var bide 1 metrelik kitaplık var en yüksek olarak öyle saklıyom yoksa diğer yerler açıkta gibi oluyo göz önü vs :D
En İyi Cevaplar