1) Faydee ye oy gelmeyecek sanmıştım. 😄
2) Boz'u oraya koymayacaktım! Hay kırılasıca elim! 😂😂
Tarkan bağırıyor! "HEY buradayım! Oylar bana!" Diye 😉😂 Dalkılıç'a da oy verin canım yani! Allah allah! 😄
_-19BlackEagle03-_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Cant let go sarkisi cok hosuma gidiyor faydee hande yenerle calisiyor ne zaman cikicak sarki acaba? Cikti mi yoksa 😨 koydugun sanatcilardan bana gore enrique en basarilisi 😊
Bildiğim kadarıyla hayır. Ama çıktıysa bir link atarım :)
Yok daha çıkmamış ama müjdeyi vermiş! Ismi de "Gravity" (Yerçekimi)
Bende bekliyorum. :) ve rica ederim. Ve, en son çıkan şarkısı Crazy de efsane. Tavsiye ederim!
Tabii Tarkan 🤣🌼
Çok pişmanım Enrique ye verecektim. Gözümden kaçmış.
enriqueye bayılıyorum <3 sesi olsun kendisi olsun tarzı olsun herşeyi
Enrique Iglesias hayranıyım ben ❤️
adam levine ın sesi tarkana bin basar
A diyorum
Enirque
Enrique iglesias
Tabi ki Enrique 😌
İyid de ben yabanci dinlemem ki
Bekir Aksoy
Tarkan ezer geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar