Çok sevdiğim bir sanatçı, işini de gayet de iyi yapıyor hayır benim anlamadığım neden bu şarkısını yasaklı listesine dahil etti,
propaganda da yaptığı yok siz ne düşünüyorsunuz?
propaganda da yaptığı yok siz ne düşünüyorsunuz?
TRT'DEN AÇIKLAMA: YASAL GEREKÇELERLE YAYINLANMADI
Yasak kararının sosyal medyada da çok konuşulması üzerine TRT, Twitter'dan açıklama yaptı. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
''Bazı basın yayın organlarında yer alan "TRT'nin yasakladığı şarkılar" haberleri gerçeği tam olarak yansıtmamaktadır. Sigara ve alkol tüketimini özendirecek, çocukların gelişimini olumsuz etkileyecek ve terör propagandası barındıran tüm içeriklerin denetlenip ve yayınlanmaması sadece TRT'nin değil tüm yayıncı kuruluşların uymakla yükümlü olduğu yasal bir zorunluluktur. TRT'de 2016 yılında konusunun uzmanları tarafından denetlenen 32.848 program içerisinden sadece 2 TV programı, 30 TV reklam spotu, 8 radyo reklam spotu ve 208 müzik eseri yasal gerekçelerle yayınlanmamıştır. Türkiye Radyo Televizyon Kurumu'nun günümüzde bir sanatçıyı yasaklaması söz konusu değildir ve ismi geçen sanatçıların eserleri TRT'nin değişik mecralarında halen yayınlanmaktadır. Saygıyla duyurulur.''
Teşekkür ederim doğrusu bu olmalı zaten, bazen sitelerde gördüm de inanamadım yani 😊
2016 yılında TRT tarafından yasaklanan şarkılardan bazıları ve yasaklanma gerekçeleri şöyle:
Mehmet Erdem - Kimse Bilmez: Gül rengi şarap içilmez mi böyle günde
Nükhet Duru - Sarhoşum Ben: Her akşam vokta rakı ve şarap, içtikçe delirir insan olur harap
Bengü - Hodri Meydan: Korkmadım ben intihardan, kim yaşarmış ayrılıkta
Sıla - Afitap: Bilen baksın şu falımıza, kaldık mı hacıya hocaya? (Sıla'nın Engerek ve Müstehcen şarkıları da yasaklı)
Demet Akalın - Ah Ulan Dünya: Gel delirme gel de içme
Berkay - Hep Sonradan: Kederli bir akşam içmişiz, sarhoşuz hepsi bu
Nazan Öncel - Sakin Ol Şampiyon: Arkandan konuşacak mıyım, sövecek mi sayacak mıyım?
Vay arkadaş harbiden saçmalamışlar ya 😃
Rica ederim :)
hepsi satilmis kopek o yuzden trt beyaz tv tv8 atv kanald star tv bir fox vardi oda elden gitti zaten
Hacıya hocaya mı kaldık diyor belki ondandır 🙄 hiç bilgim yok ama ilginç...
Ne sebep göstermişler?
Aynen hacı hocaya mı kaldık kısmına takılmışlar, aynı bu site gibi ya içinde bir kelime yaz hemen şikayet ediyorlar. Kurumun başında da sanal bir robot var sanki 😃
Cevap
0Cevap
Trt zaten çalmasa da olur kral poptan açar dinleriz: )
😊😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar