Oğuz Atay'ı sever misiniz? En çok sevdiğiniz eseri hangisi?

Sanırım bir tek "Tutunamayanlar" yetiyordu Oğuz Atay'ın Türk edebiyat tarihinin en büyük yazarı olmasına..

“Yatağımın karşısında bir pencere var. Odanın duvarları bomboş. Nasıl yaşadım on yıl bu evde? Bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden? Ben ne yaptım? Kimse de uyarmadı beni. İşte sonunda anlamsız biri oldum. İşte sonum geldi. Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım”

Siz Oğuz Atay'ın hangi eserlerini okudunuz?
Oğuz Atay'ı sever misiniz? En çok sevdiğiniz eseri hangisi??
Oğuz Atay'ı sever misiniz? En çok sevdiğiniz eseri hangisi??
Oğuz Atay'ı sever misiniz? En çok sevdiğiniz eseri hangisi?
Cevapla