İncir Reçeli filmi beni ağlattı. Siz bu filmi nasıl buluyorsunuz?

İlk defa bir film beni ağlattı..

o kadar çok şey öğrendimki bu filmde..

Aşkın bacak arasında değil anlatıyor, tek bedende olduğunu anlatıyor.Dokunmanın ne olduğunu ,sevmeyi anlatıyor,pişmanlığı anlatıyor,sevginin herşeyi kabullendiğini anlatıyor.Dahası dokunmadan hissetmeyi,bakmadan görmeyi,kavuşmadan özlemeyi,seksten önce aşkı anlatıyor.Dahası,göz yaşı dökmenin ne kadar kolay ama ağlamanın çok zor olduğunu anlatıyor..
İncir Reçeli filmi beni ağlattı. Siz bu filmi nasıl buluyorsunuz?
Cevapla