"Birileri demiş öldü, şimdide yazıyor kral eve döndü." Sözünün Norm Ender'e ait olduğunu bilmeden kullananlar kullandıktan sonra da Norm Ender i dışlayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


ölsünler
boka batsınlar
bir daha önce araştırıp sonra kullansınlar kelimeleri
ezberci olmasınlar
ne kadan absürt"/
https://i.hizliresim.com/BA3ZRD.png
Cevap
5Cevap
Günün sorusu olmalı bence bu soru
neden
Norm içeren bir konu uyduruk değildir size uyduruk geliyorsa bu sizin sorununuz ya da soruyu soran kişinin sorunu 🙂
Demekki konuştukların daha ergenliğe girmemiş veledler.
Her neyse iyi geceler.
İğrenç değil gayet normal.
Iyi geceler.
Kayıt olmadan 5 dakika önce otopsi izlemiştim ondan dolayı
Onu bende bilmiyorum, bir sosyal medya hesabımda da Venüs yiyen sinek bağırsağı'ydı 😥
Düşünürüm
Verdim severim
Konu nasıl geldi buraya ya neyse iyi geceler
Ben bilmiyordum be sümük :(
Zaten espirisine kullanılıyor
var mı kanıtı yaprrrram
Ender ~ Enderground dinle.
her şarkı sözüne koyulan cümle onunmu oluyo
benim bahsetmek istediğimi anlayınca havla.
Herkes kafasina gore takiliyo normal bence
Bilmiyordum. Kullanmıyordum da zaten
Aramızdan erken ayrıldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar