Haberi duyduğumdan beri şoktan çıkamıyorum. Ergenlikte hep onları dinlerdim. Şimdi her şey tarih oldu. Chester Bennington öldü. Evinde intihar etmiş. Siz dinler miydiniz Linkin Park'ı?
Çok severim linkin parkı. Gerçek müzik yapan insanların daha duygusal ve farklı bir bakış açısı olduklarını düşünüyorum. Ian curtis, chris cornell, ve chester gitse de love will tear us apart, like a stone ve breaking the habit gibi efsaneleri yüzyıllara ulaşacak.
Neden sevdiğim grup üyeleri intihar ediyor ki?
John Lennon gerçi o öldürüldü.
Kurt Cobain
Varg Vikernes'ı da severim ama Euronymous'u öldürdü. Neden böyle oluyor?
Intihar, öldürme, öldürülme neden var ki?
maalesef ya :( Freddie Mercury, Kurt Cobain, Chris Cornell, Chester
Başarısız sanatçılarda sahnelerde...
ne yazık ki, evet. Selena Gomez gibi ergen milyonları sayarken bu isimlerin toprakta olması çok acı
Ne diyebiliriz ki? Allah rahmet eylesin. Ama hiç bir insan bu acizane duruma düşecek kadar güçsüz olmamalı. Tabi büyük konuşmak yersiz ama illa ki bir çıkış yolu vardır. Yaşamak demek savaşmak demekse hepimiz kanımızın son damlasına kadar savaşmalıyız.
Çocukluğunda yaşadığı tacizlerin etkisinden çıkamamış
Biliyorum. Öz babası tecavüz etmiş ilk. Sonra da devamı gelmiş. Ne biçim bir dünya bu? Biz ne biçim canlılarız böyle? Bir de insan olmakla övünüyoruz bu hayatta... Bence hayvan olmak insan olmaktan daha gurur verici böyle yaşamların arasında...
babası değil. Babası 4 yaşında ölmüş babası
Valla kim yaptıysa böyle bir şeyi direkt çükünü giyotine vurmak geliyor insanın içinden...
çok değişik bir tarzı var bu grubun mesela Queen grubunun solisti freddie öldükten sonra fazla iş yapamadı grup zaten adam demiş ki bu grubun yükselmesi benim karizmama bağlı diye işte linkin parkın solistide böyle bir şey
Aynen yani, 21. yüzyılın en çok satan albümü Chester ile oldu. Daha da gitmez grup
kurt cobainde buna bir örnek dostum haklısın
Cevap
7Cevap
Evet dinliyorum ve şu an şok oldum
hayatımız eridi ya :(
Evet 😢
Kaliteli sanatçılar kayboluyor artık
Önceden dinlerdim ama gerçekten efsane parçaları var. Şimdi de dinlerim istesem. Üzüldüm, sesi gerçekten çok güzeldi. Grup dağıldı mı dağılmadı mı bilmiyorum ama yeni şarkılarını da dinlemek isterdim.
Gurup herhalde dağılacak artık. Chester'sız Linkin Park Mı olur
yok. yeni albüm çıkardılar Mayıs'ta One More Light. hatta chester'ın ölümünden kısa süre önce Talking to Myself'in klibi yayınlandı
Dinlemek ne kelime şarkılarını hatmettim :( Çok üzüldüm
Efsaneyi asla unutmayacağım
2014 yılından beri ünlü kişilerin ölümü artmaya başladı
Harun kolçak'da ölmüş herkes ölüyor anam
Numb şarkısı burnuma koku olarak geldi heamm
Duyduğumda şok oldum. Ve beni o grupla tanıştıran şarkıyı açtım. Ve şimdi o larkıyı dinlemek ilk dinlediğimde aynı hissettirmedi malesef
Lisede ve üniversitenin ilk yıllarında ne de çok dinlerdim. Üzüldüm doğrusu. Kurt cobain ve niceleri gibi...
lise yıllarımda cok cok cok dindlerdim Linkin Park hastasıydım tüm şarkılarını telefonuma indirmiştim :(
Yok dinlemedin hiç. Parayı çok bulduğu her halde ki hayattan bezdi
Ergenken dinliyordum. Soliste falan dikkat etmeden öylesine.. Şimdi duyunca dikkat ettim tuhaf hissettirdi
Dinlemedim tanimiyomda mekani cennet olsun allah rahmet eylesin
dinlerdim nasil intihar etmis?😧
Evinde kendini asmış :'(
Üzüldüm şimdi ya dinliyordum 😐
Adamin yasadiklari kolay degil di. Dinlerdim.
Evet, dinlerdim. Ve haberi aldığımda çok üzülmüştüm.
Yok artık, niye ya, ne alaka. Çok severdim☹
neden etmiş
depresyon diyorlar ama kesin bir sebep belli değil
Üzüldüm =///
Olmuşla ölmüşe çare yok ne diyeyim :<
Dinlerdim ve bu habere bayağı şok oldum 😱
ulann yazık oldu adama
Gerçek mi?😱
maalesef :(
Az cover yapmadık parçalarını lisede.
cok uzuldum numb sarkisini cok severdim
şaşırdım..
Severdim
Şok oldum...
bazı şarkılarını
Yok, dinlemezdim.
Dinlerdim baya üzücü
Dinlerdim Allah rahmet eylesin :)
Eskiden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar