Burada gerçekten iki yüzü olan bir adamdan bahsediyorum. Kimilerinin soylu kimilerinin ise sıradan bir köylü olarak lanse ettiği Edward Mordake’nin 19 yy’da İngiltere’de yaşadığı söyleniyor. Çocukken insanların korktuğunu ve arkadaşlarının bu yüzden onun yanına yaklaşmadıklarının farkında olmayan Edward büyüdükçe yavaş yavaş bunun farkına varmış. Ensesindeki yüzü daha ürkütücü kılan şey ise Edward gülerken ağlaması ve ağlarken de gülmesiydi. Gündüzleri hep asık suratlı olan bu yüz, geceleri ise bir yılan gibi tıslayarak Edward’a korkutucu şeyler anlatıyordu. Ayrıca çocukluğuda diğer çocukların ondan korkup onunla alay etmesiyle kabus gibi geçmiştir. Dışlanmaya o yaşlarda maruz kalmaya başlamıştır. Tedavi olmak için doktorların kapısında yatan Edward’ı ise lanetli olduğunu düşündükleri için hiçbir doktor muayene etmeye yanaşmadı. Bu da Edward’ın toplumdan iyice dışlanmasına sebep oldu. Öteki yüzüne daha fazla dayanamayan Edward, 23 yaşındayken kendini asarak intihar etti. Gerisinde ise sanatçılara ve senaristlere ilham olacak bir hikaye bıraktı. Harry Potter’ın yazarı J. K Rowling, Felsefe Taşı’nda Woldemort’u kafasının arkasında yaşatan Profesör Quirrell’i yaratırken de Edward Mordake’den esinlenmiştir.
Ayrıca Tom Waits’in “Poor Edward” şarkısını Edward Mordake için yazdığı biliniyor. Bunun dışında American Horror Story’de de kendisine yer verilmiştir.
Bu yaşanmış hikayelerden sadece biriydi. Kimbilir hayattan dışlandığı için intihar eden kaç kişi var.😞 😞 Sizce bu intihar etmek için bir sebep midir?
Yoksa önüne geçilebilir hafif bir olgu mudur?
İki yüzlü olduğu için dışlanan ve sonunda intihar eden "Edward Mordrake'yi " biliyor muydunuz? Dışlanmak intihar sebebi midir?
Gercek olduguna dair elle tutulur bir kanit yok yazilar ve fotograflar var... bilemiyorum efsanemi gercek mi ama enteresan ve ders cikarilacak bir hayati olmus... kimse dislanmayi haketmiyor bu hayatta...
Katiliyorum sana.. Cirkin insan yoktur... bakimsiz insan vardir... bir kac degisikle ozguven sorununu halkedersin kafani yorma o kadar ya... neler var neler sen bu buna nasil bakmis dersin ama ask bu yani gonul sevince gerisi teferruat olabiliyor
Dışlanmak o insan için ne kadar acı vericidir. Bence intihara sebep olur. Kimse sıradışı olmayı istemez. Anormal olan sıradışından bahsediyorum. Gerçekten çok üzücü kimseyi dışlamamak gerek.
sabah çok erken kalktım iş aramaktan geldim çok yorgunum , bildirimlere bakmaya geldim sadece siteden usulca kaçaçam , yoksa derdini seve seve dinlerdim. ama bu saçma sapan düşünceyi kafandan at... yaş aralığın doğrumu bilmiyorum ama 19 yaşında olman daha hayatının yarısında bile olmadığını gösterir...
aklında bulunsun herkesin derdı var kımının az kımının cok... insanoğlu o derdin üstesinden geldiğinde güçleniyor... diyeceğim o bizi öldürmeyen yara güçlendirir... güçlü ol .. yenilme kendine ve her zaman senden daha zor durumdakılerı dusun insana sabretme gücü veriyor sükrğünü arttırıyor.. üzülme
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > İki yüzlü olduğu için dışlanan ve sonunda intihar eden "Edward Mordrake'yi " biliyor muydunuz? Dışlanmak intihar sebebi midir?
En İyi Cevaplar