Şort giyen kız görünce ne düşünüyorsunuz?

arkadaşlar din ile ilgili soru değil bu.. ben şort giyen kız görünce üzülüyorum. neden diye soracaksınız.. anlatayım efendim.
bir bayan vücudunu herkese lanse etmemeli. yani sen özelsin anladın mı? değerlisin. öyle her kafana estiğinde vücudunu yobazlara pazarlayamazsın. pazarlama kelimesi zorunuza gitmesin ne olur. kendinizi saklayın. sevdiğiniz insanlara ayırın o hallerinizi.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar be nduygusal yaklaştım.. yobaz, cahil, görgüsüz yakıştırmalarını kabul etmiyorum.. bir de duygusal açıdan düşünün.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar ama cok yanlış anlıyor ve kırıcı konusuyorsunuz.. empati kurun azıcık.
Şort giyen kız görünce ne düşünüyorsunuz?
Cevapla