"Bir Kitap Kahramani Olmak İsteseydin Hangisi Olmak İsterdin"?

Kitaplar bazen bizimle ozdeslesirler.. hikayelerindeki karakterler ya tam olarak bizi yansitirlar ya icimizdeki o gun yuzune cikmamis bizi ya da hayatta gercekten olamadigimiz kisiyi.. Ben kucuk prens olmak isterdim.."cunku icimizdeki unuttugumuz degerleri en sade en oz bicimde anlatan kahraman bence o"
Peki sen kim olmak isterdin ve neden?
"Bir Kitap Kahramani Olmak İsteseydin Hangisi Olmak İsterdin"?
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/5Hsbr4OQqqw
"Buda benden size gelsin.. Keyifle dinledigim sarkilardan bir tanesi" kahveler sizden ama:) herkese yorumlari icin tesekkurler ve keyifli geceler "ozel insanlar"...
"Bir Kitap Kahramani Olmak İsteseydin Hangisi Olmak İsterdin"?
Cevapla