Yüzüklerin Efendisi serisinin en iyi filmi hangisi sizce?
I - Yüzük Kardeşliği
II - İki Kule
III - Kralın Dönüşü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
extended edition olarak ve hd olarak izlemenizi tavsiye ediyorum... hobbit hayal kırıklığından sonra hobbit ikiyi bekliyoruz... kitabını okuyanlar olarak serinin 3. filmi hobbit 3 te istemediğiniz kadar savaş sahnesi olacak...
saygılar
hepinizi öpüyorum
Yuzuk Kardeşliği
Yillar boyunca bekledikten sonra Gandalf' i, Galadriel'i, Elrond'u gormek.
You shall not pass ile gaza gelmek. Ikinci filmi bir yil beklemek.
Ilkler her zaman farkli oluyor.
Cevap
19Cevap
İki kule tabi ki.Bak hatta bu sahne:
Bu soruyu daha önce sormuşsun gibi geldi..Hepsi birbirinden güzel ama C.
Sormadım
ha yüzüklerin efendisi, ha la fontaine masalları. uydurmalıkta birbiriyle yarışıyorlar.
bence hiçbiri
neyse sayende aklıma bir soru geldi sordum şimdi
hepsi birbirinden iyi ama iki kule ayrı iyi diyorum
öncelikle seni döverim. :) Serinin en iyi filmi Kralın Dönüşü'dür...
Neden :D :D :D :D :D :D
Şimdi geldi soru hakkım desen inanır mısın :D
:D
Bence her bölümü çok iyi ,ama illa bir sıralama yapacak olursak sonra başa doğru derim :D
"Kralın Dönüşü" en güzeli bu serileri hiç bir filme değişmem...
büzüklerin efendisi
hobbit bence. kralın dönüşü de cok guzeldi
bütün olarak ele alsam da 3 1 2 diyebilirim
Rohan prensesi nin yüzü hala gözümün önünde
birinci film daha güzeldir
Kralın Dönüşü. Heyecanla izlediğim bölüm. :D
İki kule.. En yakışıklı karakter Uruk Hai..
En iyisi "Kralın Dönüşü"
hiçbiri hoşuma gitmedi
hiç biri bş para etmez
III - Kralın Dönüşü
Kralın dönüşü
III - Kralın Dönüşü
3 bölüm son bölüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar