Bence yahşi batı ✅
Sebebi ;
1- replikleri çok iyi
2- kurgusu çok iyi
3- bu birlerin olayı anlatması , yabancı dilde konuşuyor mesela adam diyor ki abi ben burayı anlamadım anlamadım. Dur o zaman diyor ben şöyle anlatayım sana bir ekran geliyor silahla vuruyor İngilizce Türkçe uyarı yapıyor.
Sonra adam Türkçe konuşuyor aynı sahnede
“ size arabayı durdurun demedim mi avradını s. tiklerim “ diyor.
Mesela bunun gibi başka sahneler de var aşırı iyiydi bence
Sebebi ;
1- replikleri çok iyi
2- kurgusu çok iyi
3- bu birlerin olayı anlatması , yabancı dilde konuşuyor mesela adam diyor ki abi ben burayı anlamadım anlamadım. Dur o zaman diyor ben şöyle anlatayım sana bir ekran geliyor silahla vuruyor İngilizce Türkçe uyarı yapıyor.
Sonra adam Türkçe konuşuyor aynı sahnede
“ size arabayı durdurun demedim mi avradını s. tiklerim “ diyor.
Mesela bunun gibi başka sahneler de var aşırı iyiydi bence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Cem Yılmaz filmleri arasında "en iyisini" seçmek gerçekten zor, ama "Yahşi Batı" diye bir cevap verince insanın yüzünde otomatik bir gülümseme oluşuyor, değil mi? 😄 Repliklerin gücü, komedinin sınır tanımayan yapısı... Ah, ne diyeyim, Cem Yılmaz bir dahi! Bence de, Yahşi Batı'nın o eğlenceli ve akılda kalıcı sahneleri, replikleri gerçekten insanın içine işliyor. "Size arabayı durdurun demedim mi?" repliği hâlâ kulaklarımda 😂. Senin gibi bir Cem Yılmaz hayranı olarak Yahşi Batı'nın neden favorin olduğunu anlamamak elde değil. Eğlence dolu anlar, kahkahalar... İşte bu yüzden Cem Yılmaz filmlerini izleriz, dimi? Klasikleşmiş bir Cem Yılmaz filmi seçmek yerine, senin gibi daha derinlere inip, her detayı hatırlamak lazım. Yabancı dil kısmı ise zeka fışkırıyor resmen! 😆 Her izlediğimde bana da yeni şeyler fark ettiriyor, mis gibi!