bak aklıma takıldı. hiç çiğföte yapan kadın görmedim. hep erkek yapar.hani güç kuvvet gerektirir saatlerce yoğurmak falan diye .. bilmem kim yapar ?
Kadın işidir
Erkek işidir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arabasının el fireninin indiremediği için gecenin bir vaktı arayıp benı çağıran arkadaşlarım var. Geçen bir diş doktoru zümre aradı bu konuda, bir eğlence mekanına gıtmışler arabayı park eden çocuk el firenını sonuna kadar çekmış kız ağlıyor kimseyi arayamadım rezıl oldum diye gittim indirdim el firenini yazık kıyamadımda, napsın kadınlar diş çekebiliyorlar o yetenek var ama bazen bir kavonozu açamıyorlar halıyle bız el atıyoruz bu işlere.
hatunlar kolay yoğurabilmel için bol sulu yapar . lezzeti fena olmaz ama adamı fena şişirir ;)
erkekler kas gücüyle bildiğin öldürürler bulguru ;) lezzeti kıvamı herbişeyi tas tamamm olur ;)
hiç denemediysen buzla yoğurullmuş çiğköfte deneeee ! müptelası olurrsun
güney doğuda böyle yapılır ;)
Biz kızlar narin varlıklarız kollarımız yorulur bu yüzden erkekler yapsın bir işe yarasınlar bari :)
Size zaten ne yapsak yaranamıyoz ki...
kadın da erkekte yapabilir tabi :) ben yaptım mesela :)
Cevap
40Cevap
kadınlarda yapıyor ama en çok çiğ köfte yapanlar erkekler
bizim arkadaşın annesi
Urfalı bir kız arkadaş var oda yapıyor.
kıldı terdi diye yorumları okudum tiksindim valla zaten pek sevmezdim yemem artık sanırım bu yorumlar aklıma gelir :) en güzeli dana kıymadan yapılan köfte tak eldiveni hanım hanımcık yogur pişir ye temiz temiz :)
ben bir iki kez arkadaşlarla birlikte yapmıştım , 3 kişi yaptığımız halde ter içinde kalmıştık o yüzden kadınlar için gerçekten baya zorlayıcı olabilir ;)
Erkek tabi zaten genelde doğramayı dış işlerini falan kadınlar yapar yoğurmayı erkek yapar of canım çekti kız nerden açtın bu soruyu :D
Ben yapan kadın gördüm de duydum da, o yüzden beceri işidir diyorum.
Valla benim annem çok güzel yapıyor :) Hem doğulu falan da değiliz yani, akdeniz mutfağından bir yemek olmamasına rağmen, gayet başarılı yani :)
Çiğköfte yoğurma ve baharatla pişer. Onun için kol kası lazımdır. Koluna güvenen yapar.
^^
Ben güvenmiyorum o konuda kendime pek.
şu iş kadın işi şu iş erkek işi diye bir şey yoktur bence. kadınlarda yapabilir, erkekler daha kolay yapar ve yapmasını severler.
Tanıdığım erkeklerin çoğu çok iyi çiğ köfte yapar <3
Kız işidir ne öyle kıllı kıllı girişiyorlar filan yemem kıllı elden, eldiven de giyse yine yemem hayır dirseğinden kolundan düşer filan, kızlar saç şeysi takıyor bitti gitti ..
Kız işi <333
Bizim bir antepli teyze yapıyodu evde ama koluna, bileğine kuvvet taş çıkarır erkeklere yani güç gerektirdiği doğru
Hazırlayıp önüme koyacaksa ikisinide kabul ederim <3
erkek işi çünkü 2 saat boyuna onu yoğurmak kadın kuvvetiyle olmaz
beden gücü gerektirir,kendine güvenen, isteyen herkes yapabilir
Siz mercimek köftesi yapın kısır yapın. Çiğ köfteye karışmayın
kolları kıllı olmayanın yapamayacağına inandığım bir yemek.Zihnime öyle kodlanmış
teride damlasın ohhhh
mmm yummy
erkek yapar kadın laf atar kural budur :D
bey keske soyle yapsaydın ya bunun etımı az oldu ne
yaw soyle bastıra bastıra yogur :)
hiç sevmemde yapmamda kim isterse o yapar şunun ya da bunun işi denmezki :)
Oğuzhan Uğur - Gereksizse Söndür =D Klibin başını izle gücü anlarsın sanırım. Gerçekten güç gerektiren bir şey.
çok emek istediği için kadınlara kıyamaz erkekler :) yormak istemezler yani . o yüzden erkek işi
hiç uğraştığına değmez içine ne katıyolarsa adamlar çok daha güzel yapıp satıyolar zaten
Kadınlar da yapar tabi de baya bir çiğ kalır köfte :)
Kadın işi tabiki onlar titiz dikkat eder elinde kılda yok ama Erkeklerin eli kılı içine düşe bilir artı bazılarının teri damlıyor içine ogggg :S
Erkek işi
Erkeğin göğsünden sarkan kıvrık kıllar dökülecek içine tat versin.
Pis tırnakları ile yoğuracak ki tadı çıksın köfteye.
Alnından bıyıklarından terlerle sulanacak köfte..Yeme de yanında yat.
kılsız ekeklerın işi .
Tanıdığım harika yapan bir kadın var.
o degil de avatar iyiymiş.
erkek isidir yapsinlar yiyelim
Erkekler yapsın bayanlar yesin :D
erkek işi hemide kıllı
Fark etmez panpa boğazına düşkün ise yaparlar ^.^
kim yapar bilemem ama olsada yesek :D
Yemediğim için hiç yapılmasa da olur.
Eli kıllı kadınlar yapar.
Battal ''BEY'' işidir :))
Hiç sevmem, nasıl yiyonuz çiğ eti yahuu :D
gücü olan yapsın zor iş
Kadın yapar diye biliyorum ama mantık olarak erkek
erkek işidir ama teyzem süper yapar
Kesinlikle erkek işidir...
bilen kimse onun işi olsun mümkünse
olsa da, yiyebilsek de.. :)
kadında yapar güclüyse
güzel yapıyosa hiç farketmez :)
erkek işidir, kadının yaptığı kısırdır
travestilerde yapıyor ...
spor yapan bir kadın değilse yapması zor :)
hayır asıl gerekli olan koldaki kıllar
İNSAN işi :))
Beceri işidir :)
Kabiliyet işidir..
İsteyen yapabilir
erkek işi tabiki
Erkek işidir.
Erkek yapsın ya :):)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar