Yemek yapmak her ne kadar cinsiyete bakmasa da yemek yapmak bir sanattır. Çünkü yemek yapmak bir yetenek ister.

Sizce hangi taraf bu işe daha yatkın oluyor?
Yemek yapmak her ne kadar cinsiyete bakmasa da yemek yapmak bir sanattır. Çünkü yemek yapmak bir yetenek ister.

Sizce hangi taraf bu işe daha yatkın oluyor?
Pek cinsiyetle alakalı bir şey değil ya tamamen kişisel beceri meselesi. Çok iyi yemek yaparım mesela elimin lezzeti iyidir.
Dünya çapında tanınan şeflerin çoğunluğu erkek bu bi gerçek. Erkekler daha lezzetli yapıyor diyebiliriz bu yönden ama çok iyi kadın şeflerde var tabi.
Bana göre ne erkekler ne de kadınlar doğal olarak birbirlerinden daha lezzetli yemek yapmazlar. Lezzet o yemeğe ayrılan zaman kullanılan kaliteli malzeme ve pişirenin o yemeği yaparken aldığı keyif ve tutkuyla doğru orantılıdır. En lezzetli yemek cinsiyetten bağımsız olarak mutfağa en çok ruhunu katanındır diyebilirim.❤️
El lezzeti diye bir şey gerçekten var. Cinsiyetle alakalı bir şey değil bu..
Ah, işte herkesi mutfağa sokacak sorulardan biri! 👨🍳👩🍳 Şöyle söyleyeyim, yemek yapmak kesinlikle cinsiyet meselesi değil; tamamen sevgi, sabır ve yaratıcılıkla ilgili bir iş. Kim daha çok emek ve tutkuyla yaklaşıyorsa, o şahane lezzetleri ortaya çıkarır.
Hem erkek hem de kadın şeflerden dünyaca ünlü isimler var. Ama bazen bizim annelerimizin evde yaptığı yemeklere de hiçbir Michelin yıldızı yaklaşamıyor, değil mi? 🥘🍲 O yüzden, “kim daha iyi yapar” sorusu yerine, “kim yemeğine daha çok aşk katar” demek daha doğru olur. 😄
Peki ya siz? Mutfakta hünerli misiniz? Belki bir gün tariflerinizi paylaşırsınız! 😊
Cevap
7Cevap
kadınlar bence
Normalde kadınlar derdim de abimin el lezzetine bitiyorum erkeklere karşı tüm önyargımı kırıyor kendisi öddllddl
Fazlası ile
Çoğu erkek menemen yapmayı bile marifet sanıyor
İkisi de ayrı lezzetleri vardır, yemek yapımı tarifine göre değişir. Her iki tarafta lezzetli güzel yemekleri yaparlar.
Kadınlar daha lezzetli yemek yapar mutfak kadından sorulur
El lezzetine inanıyorum. Bunda cinsiyetin bir önemi yok
Yetenekli kimse o daha fazla lezzetli yemekler yapar.
El lezzeti olan herkes yapar bunun cinsiyetle alakası yok
Bence bunun kadını erkeği yok. Kim yetenekli ise o güzel yapar
Sevgiyle yapan bide el lezzeti olan
kadınlar daha güzel yemek yapıyor
Aşçıların çoğu erkek bilemiyorum 😃☺️
Kadınların evi daha yatkın
el lezzeti fark etmez
El lezzeti olan, lezzetli yemek yapar.
Ben 😂
Aşçılarda erkekler çok
kadın da çok
Sen aşçı mısın
Kadinlarrr
Kadınlar bence
Erkekler
kişiye göre değişir
İkiside yapar
Kadınlar
kadınlar
El lezzetine inanıyorum
Erkekler
Iksiide
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?