izlediğiniz en romantik film hangisiydi ?
Not: Seni seviyorum
Melekler şehri
Elli ilk öpücük
Titanik
Bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
elisha cuthbert oynadıgı komşunun kızı en iyi filmler arasında . ben fovarim.
Elli ilk öpücük
Love 911 link
Titanik tbikide
Cevap
26Cevap
Elli ilk öpücük yataımda izlediğim nadir romantık filmlerden :D çokta severim bir Titanik kadar romantık olmasa bence harika bir filmdii ilk izlediğimde küçüktüm ilk defa öpüşme sahnesini bunda görmüştüm ve annemlerle izliyodumm çok utanmıştım öylede bir anısı vaar :))))
Titanic baş roldeki kadın Terazi burcu :D <3
sana bir film daha önericem amaa bunu da izle tamam mı ?
Melekler şehri favorilerimin arasında olan bir filmdir her zaman. Etkilendigim yegane film. Çok iyi soundtrack albümü vardi
Ya abi ben aşk filmi izlemem ..
İzlediklerim : Titanik - Not : Seni Seviyorum - Elli İlk Öpücük -Aşk Tesadüfleri Sever..
Bunların arasında Titanik <3
Sadece bu üç tanesi abi :D
Hayalet'i koymalıydın mutlaka. Adam ölüyor yine bırakmıyor sevgilisini, daha ne yapsın? :)
Şıklara bakarsak PS I Love You derim.
izleyip de ooofff çok romantik dediğim vardır ama film isimlerini aklımda tutamam malesef.
Bir de Aşk Tesadüflerin Sever'in sonunda hüngür hüngür ağladığımı hatırlarım, nasıl bir sondur o öyle.
Ya abi ben aşk filmi izlemem ..
İzlediklerim : Titanik - Not : Seni Seviyorum - Elli İlk Öpücük -Aşk Tesadüfleri Sever..
Bunların arasında Titanik <3
the notebook, not seni seviyorum, ilk aşkım, kasımda aşk başkadır, aşk gibi birşey...bunları izleyince çok hoşuma gitmişti
cesaretin var mıaska müthiş bişii:) bide not defterinde çok agladım
Dişiliğin vermiş olduğu bi' dürtü var , boyuna aşk filmi izliyoruz biz , sayfalar dolusu izlemişliğim vardır da Titanic bi' başkaydı yahu ..
incir reçeli :) ve beni unutma... şiddetle tavsiye ederim
Titanik. Başka romantik film tanımam romantik filmlerin babası :D
Not Defteri de güzeldi.Bunların arasından 50 İlk Öpücük en iyisi bence..
Not: Seni Seviyorum cok romantik ve hüzünlü yaaa :(
Sinema tarihinin en iyi filmi olarak görürüm titanik...
casablanca
link
eski püskü bir film ama izlediğim bu türdeki en etkili film diyebilirim...
romantik film de nedir :D
Titanik'i izledim bir tek aralarından onu işaretledim
a moment to remember'ı bu listeye koymayarak çok büyük eksiklik yatarmışsın iddaa ediyorum en iyi romantik dram filmi budur izlemenizi tavsiye ederim
özür dilerim seni seviyorum korean yerini hicbir film dizi dolduramaz...
beni etkileyen aklımda hic cıkmayan bir yapıttır :)
Bırak romantik filmi insan bunalıyor aç kız kardeşimin hikayesi filmini azcık ağla :D
Taytanik başkada izlemedim ruhum odun romantizmi sevmiyorumm :(
A: Not: Seni seviyorum nerde böyle aşkk ölürken bile sevgilisini düşünenn :/
titanik üstüne romantik film tanımam..
not seni seviyorum fantazi filmden farkı yoktu hep yatakta geçiyor
burdakilerden not seni seviyorum bunun dısında the notebook
aşkın 500 günü çok güzeldi. filmin ana fikrini çok beğenmiştim.
katılıyorum güzel filmdi
titanic bence çünkü leonardo onda oynadi romantik bir film.
Romantik film izlemem
Titanik. A ve Byi izlemedim bile
casablanca nin yeri ayridir bende tabi birde amelie
Bence Kuzuların Sessizliği... Olamaz mı? Niye kızıyon ki?
Yabancı film izlemiyorum. Romantik ve dramı aynı anda alırsak İncir Reçelini tek geçerim.
Kesinlikle Belki çok iyi bir film
titanic derim ama ghajını ve fanaa da mükemmeldi
eveeeetttttttttttt aamir khannnnn <3 aşktır aşkkk
Titanic <3 ardından 52 öpücük :)
titanik çok başka birşeydi...
titanik ve not defteri
not: seni seviyorumm tek kelımeyle harikaa
cesaretin var mıaşka :)
Şıklardan Titanik..
incir reçeli bence :)
Ghajini
üstüne film tanımıyorum
Aynen
ilk ve tek izlediğim romantik film hayalet .D
Bir milyonerin ilk aşkı
johnny sins - biliyorum evlisin qweqwrqw
bence aşk tesadüfleri sever
Umut ışığım (Silver Linings Playbook)
Tıtanik acayip bir şeydi..
kasimda ask baskadir... tavsiye...
soğuk dağ tavsiyemdir
Bunlar arasında Titanic.
the shakespeare in love
Titanik, pek romantik film izlemem
her türlü Titanik derim
titanikte hala ağlıyorum :(((
MİLYONER... tafsiye ederim
titanikte fena ağlamıştım :D
Aşk tesadüfleri severde iyidir ya
...Ghajini
D: Titanik
one day :)
ilk iki seçenek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar