Cin kaynaklara gore, Turkler kendilerinden farkliymis, renkli sacli ve gozlu insanlar olarak anlatiliyorlar.
Cinlilere gore Turkler kendilerinden farkli gorunuyormus, kendi kaynaklarinda hep Turklerin "biyikli" oldugunu vurguluyorlar.
Osmanlı bilhassa Batı Türkiye topraklarını fethettiğinde, buralardaki insanlar Romen idi, Frenk idi, Konstantin'li idi, gayrimüslim Türk olmaktan ırak insanlar idi. Osmanlı da bayrağını diktiği topraklardaki insanları öldürüp, soykırım yapmadığından, burada yaşayan yerliler üremeye devam ettiler. Türkiye topraklarında yaşayanların belki %10'u Türk kökenlidir. Onların da çoğunu saray mensupları oluşturur. Velhasıl kelam, bizler halk olarak asırlar önce yaşayanların torunlarıyız, Cengiz Han'ın değil.. Doğu'da yaşıyor isek Pers, Batı'da isek Frenk'iz..
olabilir ama osmanlıdan öncede selçukludada çekik değildik
ben kuman kıpçak turklerındeyım
bende çepni türküyüm
Bir sürü Türk boyu vardı kafkas taraflarındakiler sarışın ve mavi gözlüydü orta asyadakiler çekik gözlüydü hepsinin tipi farklıydı buda iklime bağlı olabilir
siz çekik değilseniz bizin suçumuz bey 😏
Cevap
3Cevap
Din derslerine girdiğiniz kadar biyolojiye girseydiniz bunu sormazdınız
ne kadar saçma bir yorum olmuş 👎👎
sıkıntı yok
var olanlar var
yok kardeş olanlar uygur göçmeni felaan
giresunda hatiri sayilir cekike rastladim
onalrda göçmendir ozmn giresunlu çekik olamaz lazdır
bende oyle zannediyorum ama yerlisiyiz dediler, bu arada lazlar rize ve artvindedir
laz dediğim ırk olarak değil kardeş onu bende biliom :)
Ben çekiğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar