1-Medusa; gözlerine bakanı taşa çevirdiğine inanılan yılan saçlı, keskin dişli canavar; 2- Athena - (minerva); Zeus'un en değerli çocuğu, barış, ilham, strateji, sanat'ın simgesi. Zeytindalı da, Mızrak da, Baykuş da ondan gelir; 3 - Minotaur, mitolojide yarı insan-yarı boğa yaratık; 4 - Amazonlar; Bir dönemlin merhametsiz kadın savaşçıları; 5 - Centaur, kısmen insan ve kısmen at görünümlü yaratıktır,
6 - Siren, Sirenum scopuli denen bir adada yaşadıklarına inanılan deniz yaratıklardır; ve güzellikleri şiddetinde de acımasızlar denizden geçenler için,
7 - Pan, yarı insan yarı boynuz ve bacaklarıyla hayvan olan, vahşi ormanın naif ruhu olan yaratık;8 - Nyx ( Gece Tanrıçası ); uykunun da ölümün de anası, gecenin gücüdür ki Zeus'ın dahi korktuğu söylenen acımasız güzellik, Hangisi sizin ruhani renginizi yansıtıyor?
Eğer bir mitolojik karakter olsaydınız, siz hangisi olurdunuz?
@Tikee feminist olduğunu hissettim :)) Gerçekten birkaç farklı karakter daha ekleyecektim ama izin vermedi sistem, maksimum 8 resimmiş. Dryad eklemek isterdim valla, Artemis ile birlikte...
@doctorharleen aynen knka okudum hele penthesilea ya aşık oldum valla. Erkekleri sakatlayip köle yapıyormuş😏🙈🙈 @soran neyse canın sagolsun bir daha Artemis i unutma 😂😂
Denize düşmüştü dimi; güneşe yaklaşınca... Ekleyemediklerim var farkındayım aslında; sistem 8 resim kabul edebildi. Belki sonra başkaca bir paylaşımda toplarım aklımdakileri :)
Erkek bişeyler düşüneyim desem aklıma ilk gelenler ares ve poseidon. İkisi için de giderim var. Ama sanırım ares en uygunu benim için. Çünkü o savaş tanrısı ben de savaç meraklısıyım fazlasıyla. Dünyadan tüm teknolojik silahlar yok olup kılıçlar kalsa benim için harika olurdu.
3 ve 5 de uygun sana :) Onlar da 'salt' savaşçılar zaten ;) Ares'i ben de beğenirim, bir ara programı da vardı aklıma geldi :) Müzik vs indiriliyordu, idm yaygın değildi sanırım o dönemler.
Aaa, ben yazmadım ki öyle. Acımasız kadın savaşçılar yazdım ya :D Sistem düzeltmiş valla siz söyleyince farkettim ben de :)))) Sisteme göre demekki sakıncalı bir sözcük o :D Ben de güldüm valla şimdi
küçüklüğümden beri melekleri hep daha ilginç bulmuşdur. Üç ilahi dinin tek ortak noktası meleklere saygı duymaları. Üstelik onlar insanlara yardım ediyorlar. Ayrıca geçmişten birini bana hatırlatıyor. Yani melek figürü ::D
En İyi Cevaplar