Herkes istediğini giyer diyenlerin çoğunluğu neden kız kardeşine ya da kız arkadaşına bu tarz şeyler giydirmez?

Ya da tam tersi aileden ablası yengesi falan mini etekle gezdiği için bunu normal karşılama eylemine giriyorlar. Ya kendilerini bunu savunmak zorunda hissediyorlar. Dikkat ediyorum bir zaman geliyor ablası minili falan oğlum diyorsun ablan abartı giyinmemiş mi ne var ki bunda diyor. bir zaman geliyor manita yapıyor üzgün morali bozulmuş soruyorsun kanka ne oldu diyorsun yaaa kavga ettik giymiş mini eteği bütün hayvanlar bize bakıyor falan diyorlar kendiniz olun lan azcık karşıysanız karşı çıkın yok yanlısı iseniz savunun ne lan bir oylesiniz bir boyle
Herkes istediğini giyer diyenlerin çoğunluğu neden kız kardeşine ya da kız arkadaşına bu tarz şeyler giydirmez?
Cevapla