Sezen Aksunun en beğendiğiniz şarkısı hangisi ? benim Firuze.
Firuze
Keskin Bıçak
İstanbul İstanbul Olalı
İkili Delilik
Perişanım Şimdi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şıklardan.
Bunu da Erdal Eren için yazmıştır. Severiz.
Hepsi cok guzel ve cok anlamli, fakat bana uyan ve kendimi o sarkilarda bulan iki sarki var.
Sezen Aksu-Belalim ve Sezen Aksu-Seni kimler aldi :)))
Sevdiğim tarz bir müzik türü değil yaptığı ama Gülümse albümü baştan aşağı iyidir.O albümden sonra asla eskisi gibi olamadı zaten.
Bende yeni sormuştum bu soruyu :))
link
Cevap
5Cevap
Her şarkısı çok iyi. Seni kimler aldı , ikili delilik,küçüğüm , hoşgeldin
şıklardan İstanbul istanbul olalı dedim ama bana göre seni kimler aldı çok güzel.
Bunlardan C - Ah İstanbul
Ama bence "Sarı Odalar"
A şıkkkı diğer eski şarkıları da çok güzel sen ağlama geri dön gibi
bu güzel bence
seceneklerden ikili delilik
ama rn sevdigim kaybolan yillar
sarı odalar benim favorimdir
Şıklarda yok ama Geri Dön :)
bana hediye gelen şarkı belalım
Hepsi iyi seçmek zor, ama vazgeçtim güzel.
İstanbul Yokmuş Bundan Başka
İkili delilik
daha iyileri var tabi.
Hiç biri tukenecegiz şarkısı iyi
İstanbul İstanbul Olalı
begenmiyorum canlı izledim
Belalım
Zor yıllar
küçüğüm...
Kurşuni renkler
herkes yaralı
Firuze
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar